fbadd

torsdag 23 september 2010

Preparation day...

Ibland så måste man ta ett steg tillbaka, andas in och försöka greppa situationen för att kunna krama ur det bästa ur den kladdiga sörja vi så vackert kallar för livet. När man bara kör på med pedalen mot metallen så är det lätt att man börjar kompromissa och tro mig, det finns ingen plats för kompromisser i den här branschen.
Imorgon är det därför shopping och vapenvård på agendan, nya strängar till guran å andra små barnsligt dyra attiraljer som enligt reklambladen ska höja nivån på slutprodukten X-antal steg.
Nog om idag...
Igår var det ytterligare en hård dag i studion, fan vilken tur att jag älskar dom här killarna, för ett tag så låg blodsockret så lågt så att den där illavarslande ådran började synas i pannan på mig.
Hannes krämade på gött med basen och det är alltid spännande att se vad den mannen hittat på. Svårt att höra vad som spelas i repan och det var många jävligt positiva överraskningar vill jag lova. Tung gubbe detta!

Quote of the day "Humor is almost always anger with its make-up on."-Stephen King

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

4 kommentarer:

  1. Jag gillar dina ord som du så vackert och komiskt syr ihop till meningar.

    SvaraRadera
  2. sv: man tackar!

    schysst blogg, här lär jag titta in fler gånger!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Håller med om att du har en snyggt designad blogg.
    Du var förresten inne på min blogg idag angående Neil Young. Jag skulle vilja bjuda in dig att rösta på min Poplista. Man sätter mellan 1-6 poäng på cirka 10 låtar (indie, pop, rock etc) och skriver gärna lite kommentarer till varför man tycker om en låt eller inte. Scrolla ner på min blogg http://poplistan.blogspot.com så ser du hur det fungerar. Jag har just nu en ny lista som man har två veckor på sig att lyssna på och sedan poängsätta. Länk finns till Spotify. Maila mig på ingemar.berg@bredband.net om du är intresserad så kan du få mer info.

    Mvh Ingemar Berg
    Göteborg

    SvaraRadera
  4. sv: Kul att du är med! lycka till =)

    SvaraRadera