fbadd

torsdag 9 december 2010

Tune of the mornin'...

Låten som inleder denna fredag är Change med Blind Melon...
Sångaren Shannon Hoon gjorde en grungare och knarkade ihjäl sig -95 vilket var jävligt onödigt gjort då jag känner att han hade mycket gött att tillföra musiken...
Se till att kolla upp denna gruppen för dom gjorde en jävla massa bra grejer i början av 90-talet som vore jävligt synd om dom bara gick förlorade...
Men som sagt... Change med Blind Melon...
Hit the play button dude!



5 kommentarer:

  1. Kan inte avslöja riktigt än vad det är jag ska göra, måste låta vänner & kollegor ta del av beslutet innan jag kan berätta för mina bloggläsare. Men efter helgen så=)

    SvaraRadera
  2. sv: haha, njae.. våra svettångor räcker gott och väl :P

    SvaraRadera
  3. sv: Ja men det tycker jag allt att du ska göra! :D

    SvaraRadera
  4. jag är så bakis att jag inte fattar någonting. 8) Då måste morgonlåten heta typ: priests of sodom. höhöhö

    SvaraRadera