fbadd

måndag 7 mars 2011

Hey Bloggers!

Yo!


Vaknade imorse och bestämde mig för att dom senaste veckorna varit en jävla mardröm... Nu är det fanemej slut på allt jävla gnäll som hörts här på bloggen, våren är här och med den kommer även det göttiga humöret!

Så... Fill me in! Nåt viktigt som har inträffat under min frånvaro?

Det är äntligen dags att köra igång  gigen med bandet  och vi börjar med att köra en kväll på Henriksberg den 26:e tillsammans med grabbarna i Marulk... Det lär bli en minnesvärd kväll så se till att dyka upp om du har möjlighet...

Sen är även EP nr.2 skickad på Mastring och dyker kanske upp i veckan...

Medan ni väntar på den så bjussar jag på en ny låt som jag lirade in idag... Håll tillgodo rockers!


Imaginary lands by WoodsmanFred

7 kommentarer:

  1. Whooohooo, välkommen tillbaks :)

    SvaraRadera
  2. aaah Jag fick för mig det värsta. Ang. din frånvaro...

    Men nu så, och på kvinnodagen till råga på allt. :D

    Inget har hänt. Världen är galen. Rasister anser att det är synd om dem för att ingen tar dem på allvar. Hårdrockare släpper skivor som jag inte har råd med.

    Och, ja, jag har blivit fetare.

    SvaraRadera
  3. Jaa var fan tog du vägen? Läget är bra med mig =) Vår på gång ju! Hur är det själv?

    SvaraRadera
  4. Härligt att höra från dig igen! Har fan varit lite orolig. :D (jag vet, skitskumt när man inte ens träffat en människa, men blir så när man läser någons blogg varje dag!)

    SvaraRadera
  5. Finally back, brother!!! :-D
    Gött att se dig igen, Fred! Du har varit saknad.
    Låten låter förstås bra och spär på nyfikenheten på nya plattan. :-)
    Med mig är det bara bra, våren är på G och jag mår som bäst när väremn stiger. :-)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag undrade var du tagit vägen. Skön låt.

    SvaraRadera
  7. Kul att du är tillbaka, skön låt.

    SvaraRadera