fbadd

måndag 5 september 2011

Back to school

 Hey...

Om ca kvarten drar det igång en kurs på GU (Göteborgs Universitet) där jag ska briljera med mina oerhörda kunskaper... Eller gömma mig längst bak i salen... Har inte riktigt bestämt mig än. Ja ja, kul som fan ska det bli i alla fall!
Har hunnit med att bära upp lite grejer i repan idag oxå, fan vilket kånkande det är, det finns förstås en hiss, den går till våning 2 och 4, repan ligger på våning 3, resten kan ni räkna ut själva... Up yours herr hissinstallatör!

Nä nu verkar skiten köra igång... Jag bjuder på denna låten dagen till ära!



5 kommentarer:

  1. Nej, baren låg vid en lång gatan som gick utanför alla hotell, så den låg inte i "huvudstaden" eller vid hamnen.

    Den här baren hade också instrument såsom trummor som de lät gästerna spela på, eller som han som bestämde över musiken spelade till musiken på. Grymt var det!

    SvaraRadera
  2. Va ett bra tag sen jag kikade in hos dig, bra att du påminde mig!

    Psst. I helgen ska jag käka ännu fler - kräftor alltså.

    SvaraRadera
  3. Vad ska du läsa då? Jag gissar på nåt estetiskt.

    SvaraRadera
  4. Jag pluggar till förskollärare på distans jag:) du då, vad pluggar du?

    SvaraRadera
  5. Ja, det hade varit något det :)

    SvaraRadera