fbadd

torsdag 22 september 2011

WTF...

Sitter å kollar igenom bilderna i telefonen, verkar ju ha varit en helt ok sommar men å andra sidan så fotar man sällan de jävliga grejerna...
En del skumma grejer dök förstås oxå upp när jag bläddrade... Va sägs om den här?


rockblogg
rockblogg















Riktigt skum jävla planta som bara stod där å låtsades som ingenting...
   Jag petade på den och den svajade lite lätt som svar, så som växter ofta gör när man sätter dom i gungning, men så jävla dum är jag fan inte! Jag fattade allt att det var nåt fuffens på gång så jag ninjateleporterade mig därifrån fort som satan och sov i ett fullt upplyst kök den natten beväpnad med både salt och peppar men fanskapet dök inte upp...
    Den insåg förmodligen att den mött sin överman... Rockbloggen spänner musklerna...
Jaja... Nån som vet va fan det är för nåt?

3 kommentarer:

  1. Helt klart en utomjordisk mördarplanta.
    Tur du har The power Of ROCK!

    SvaraRadera
  2. Det där är minsann en Boomshackalack-svamp. Om man vidrör den så krymper penisen. Fast inte på en gång, förminskning av penis börjar efter cirka tre månader. Jag lovar... Det är kört för dig Sonnyboy, MUUAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  3. Ser ut som en svampjävel. Men en trevlig svamp. Du skulle testat tugga på den o kollat om du fick se nå rosa elefanter;)

    SvaraRadera