fbadd

tisdag 29 november 2011

Fixin' up the studio...

Hey Y'all!

Är mitt inne i en helrenovering av studion... Ett projekt som effektivt begränsar all form av skaparglädje och tar upp sisådär 100% av min hjärnverksamhet, kolla in dom här kurvorna:



Glasklart, eller hur...

Ska bli gött som fan när stället är fixat, både akustiskt och trivselmässigt men det är ordentligt sugigt att det ser ut som Thorsten Flincks samvete där just nu...
Har i alla fall fått ordning på det nya kontrollbordet, bra med arbetsyta och en jävla ordning och reda var det jag satsade på när jag ritade upp mästerverket...

Studiobord

Väl uppritat så var det bara att veva igång den gamla sågen och börja bygga...

studiobänkkontrollbord


studiobänk

och här har ni slutresultatet:

studiobänk

Hellyeah!
Världsklass på det bygget och billigt var det oxå... Slutade på runt tusingen och skulle jag köpt nåt likvärdigt så hade det gått på det tiodubbla, minst... Det är så man gör affärer gott folk, genom att inte göra affärer alls! Vinst varje gång!


6 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag gillar att du börjar med diagrammen så att man får en bakgrund till helheten :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Just det, det hade jag glömt. :D Fixar't!

    SvaraRadera
  3. Shit! Här är grabben som kan! ;-)
    sv:
    Ja, så lite ansträngning som möjligt var det som gällde igår.
    Ser fram emot att höra vad du tyckte. :-)

    SvaraRadera
  4. Så var det helg, broder...
    Ha en riktigt bra sådan! :-)

    SvaraRadera
  5. Så var det helg igen, broder.
    Ha det gött och ROCK ON!!! :-)

    SvaraRadera