fbadd

tisdag 19 april 2011

You guys rock!

Tack som fan till er som varit inne och röstat!
Vi behöver fortfarande all hjälp vi kan få så om du inte har varit inne å hjälpt oss än så är det bara att 

klicka HÄR
Logga in med facebook/twitter kontot uppe i högra hörnet 
och 
Klicka på det gröna hjärtat under musikspelaren...

Stort tack till er som lagt upp reklam för oss på bloggen, fortsätt gärna pusha för oss!
En Patch och en EP till:

Och en EP till:

Stort jävla tack till:


Där har ni den, listan på Sveriges skönaste bloggare... In å besök dom, lägg till dom på bloglovin', hylla dom på din blogg, ser du nån av dom på stan så ge dom alla dina pengar och din kropp!
Det är dom här människorna som gör det värt att överhuvudtaget hålla på med musik, love all of you!

Nu ska jag försöka hitta på nåt jävla sätt att ragga ännu mer röster...
Suger rumpa men det är så branschen fungerar nu för tiden...

13 kommentarer:

  1. Haha de blev inte så fasligt dyrt - bären kom i ett samlat paket från frysdisken. Men nu tusan ska jag bli världens friskaste människa fram till sweden rock - då havererar det automatiskt.

    SvaraRadera
  2. Fan vad sweet. Då ska jag sprida lite Massive Dynamics privat också :)

    SvaraRadera
  3. Det där med pengar och ge sin kropp till en, inte en helt tokig idé! Tack själv för att du sprider lite reklam om bloggen och en jävla massa kärlek!

    Stay true. Stay awesome.

    SvaraRadera
  4. Du får vänta som alla andra höhö ;D

    Blir ett inlägg om din blogg, er och tävlingen sen i min Read this kategori. Hoppas det ger er lite mer röster även om jag har en känsla att samma folk läser våra bloggar ^^

    SvaraRadera
  5. bättre sent än aldrig. ;)

    SvaraRadera
  6. Tack själv för bra musik och grupp och grymt bemötande :)

    SvaraRadera
  7. Nu har jag dragit mitt strå till stacken även med detta :)

    SvaraRadera
  8. HELT AWESOME, TACK! :D ska ta och maila nu på en gång. när är de tävlingen avslutas förresten?

    haha jag tror katten skulle älska pingvinen ;p

    SvaraRadera
  9. så nu har jag mailat :) men min sambo hade visst redan röstat på er, han såg mitt inlägg :p

    att ragga röster är förjävligt drygt, jag har själv gjort det också och gör aldrig om det. men ger man sig fan på att klara det så går det. jag skrapade ihop över 2000 röster i en tävling om en laptop för drygt ett år sedan, förlorade med 80 röster men fick ändå en, haha jag vet inte varför men glad blev jag iaf. men till saken, jag lovade att berätta hur jag gjorde för att fixa så mycket röster om jag vann, så har 8 inlägg på bloggen med lite tips så du vet om du har slut på idéer kanske jag har några :) http://liie.se/2010/may/ragga-roster-make-a-deal-88.html här är det sista inlägget med länkar till dom andra :)

    SvaraRadera
  10. Nämen? :D
    FAN vad schysst ;D

    SvaraRadera
  11. Flest fjortisfans vinner.. så go get em'!

    SvaraRadera