fbadd

lördag 16 april 2011

The break in...

Titta vad han gör... Den jävla Allamagoosalum... Hans löjliga lögner sprider sig som en pest över nätet... Så får det förstås inte gå till! Och hur fan lyckades han kopiera min handstil på det sättet?



Var tvungen att sätta stopp för detta så jag körde hela vägen upp till Norrland på tom tank, bröt mig in i hans sorgliga kvart som han kallar för hem och eldade upp bevisen... Men hör vad idioten hade glömt hemma när han åkt till jobbet, datorn... Den bara stod där och bad om att bli hackad av en riktig mästare. Att ta sig förbi säkerhets systemen var en barnlek då han byggt dom själv av bark och frigolit och sen hade den stackaren lagt sitt hjärteprojekt på skrivbordet... Ha ha ha ha, Allamagoosalums hemliga projekt hette mappen och jag kopierade den förstås omedelbart och raderade den från hans dator...
När jag kom hem igen så öppnade jag mappen för att se vad fan han har för sig för djävulstyr, snubben jobbar ju med musikvideor och reklam så jag förväntade mig nåt stort... 
Fan va dum jag kan va! Svårt att förklara vad han går igång på så se för er själva:







13 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHHAHAAAAHAHAHAHAHA... Fyfan Fred! Prepare to be nuked :) och hur fan ska jag kunna bräcka det där?

    SvaraRadera
  2. BAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!
    Jag dör! :D :D :D

    SvaraRadera
  3. ... förresten din jävel. Min fru skrattar så hon gråter. Hon säger att hon älskar dig.

    Jag hatar dig.

    SvaraRadera
  4. .. fast jag jobbar ju nästan helg..!!

    SvaraRadera
  5. Hahahaaha! Jag skrattar ännu mer nu när jag läser Allamagoosalums kommentarer! :D

    SvaraRadera
  6. Åh okej:( haha! tack! :)
    Ja jättemysigt :D

    SvaraRadera
  7. Haha, detta var ju riktigt kul!

    SV: Visst tusan är dom bra.

    SvaraRadera
  8. Hahahahahahahahahahaha
    Riktig humor!!! :-D
    sv:
    Ja, de vet ju att om de ska kunna ha mer än en fest så måste de ju visa att jag kan lita på dem.
    Därför anstränger de sig att få sina fester bra.
    Farsan har lyckats! ;-)

    SvaraRadera
  9. svar: ja taack, det blev några schyssta bilder. Helt grym studio, så ska det se ut i min lägenhet när jag flyttar, älskar det!

    SvaraRadera
  10. Helt underbart, finner inga ord i mina skratt!!

    SvaraRadera
  11. Hahaha, det var den bästa filmen jag har sett på år och dag!

    SvaraRadera