fbadd

tisdag 26 april 2011

Old stuff...

Fan va drygt det är mad det här jävla röstfisket och tack som fan till er som hjälper till!
Har absolut ingenting med hur fan din musik låter utan den med flest facebookvänner och minst skam i kroppen vinner... Fuck...
Jaja... Här kommer det igen...
För att putta oss ett snäpp framåt så gör du såhär:

1. Klicka HÄR
2. Logga in med Facebook/Twitter kontot uppe i högra hörnet
3. Klicka på det gröna hjärtat under Massive Dynamics-spelaren
Satt å lyssna igenom lite gamla demos igår och fastnade lite för den här... Lite go sådär...
Imaginary lands by WoodsmanFred


5 kommentarer:

  1. Tvingade min käre sambo att lägga en röst igår :)

    SvaraRadera
  2. sv: glaaa påeesk!

    Nu har jag en tävling där du vinner två hårfärger plus blekning från shock, på min blogg! kolla in :D

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)
    Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)
    Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_24.html

    SvaraRadera
  4. sick är vad det är!

    SvaraRadera