fbadd

torsdag 21 april 2011

Breakfast...

Hey!
Vanadesse och Michalw är dom senaste i skaran sköna bloggare som ger oss en hjälpande hand i Metrotävlingen, hatten av för fan!
Vi lyckas hålla oss kver på top 50 men det är fanemej inte lätt så glöm inte när du hackar chefens Facebook-konto och lägger ut den där bilden när han hånglar upp sekreteraren på firmafesten att även lägga en röst på oss från honom!
Kanske så kan du använda dig av din höga rockstatus för att få resten av din klass att rösta eller oxå så är det fest i helgen och då är det bara att titta in här och följa länkarna!

Såhär röstar du:
1. Klicka HÄR
2. Logga in med Facebook/Twitterkontot uppe i högra hörnet
3. Klicka på det gröna hjärtat under Massive Dynamics-spelaren
Tack som fan!

Missa inte heller att vi delar ut senaste EP:n till dom som ställer upp och lägger en minut på att hjälpa oss!
Klicka HÄR för att få EP:n


Här har ni dagens frukost:


Kommer att bli en del bärs ikväll så det är viktigt att fylla på med ordentligt med protein så att musklerna kan bygga upp sig ordentligt igen!
Lägger mig sen i på höger sida i soffan så att alla vitaminer och allt annat gött rinner ner i ölhävararmen... Fan va stark jag kommer att bli!

10 kommentarer:

  1. Göttans. Tänkte bestraffa min lever i helgen jag med. Och supa bort psykologikunskaperna som tagit plats i hjärnan efter det avklarade provet så jag får plats med mer sen när påsken är över! ;) Stabilisera det lite ibland!

    SvaraRadera
  2. Träningen går bra märker jag. ;-)
    sv:
    Tack ska du ha! Oh, yes, farsan kan än och det vet 18-åringen. :-)

    Glad påsk på dig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det går vägen för er ^^
    Och glad påsk!

    SvaraRadera
  4. Ser ut som en välbehövd frukost. Tusan så hungrig jag är. Får nog göra gröt. Dagens förfest börjar klockan 12 så det gäller att vara förberedd haha.

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. sv:
    Hahahaha
    Thanx dude! Kul att jag kan roa dig!
    :-)

    SvaraRadera