fbadd

fredag 15 april 2011

No cash no bärsh...

Rock Blog
"Bild tagen i bättre tider"
Totalkatastrof i plånboken vilket sätter sin prägel på helgen...
Därför bjuder jag ut vem som helst till skogen, enda kravet är att du tar med dig alldeles för mycket bärs och ger fan i stereon!
Inbjudan betyder alltså inte att jag tycker om dig utan det är ölen jag vill åt, kan bli så att du får sitta ensam i ett hörn eller kanske till och med blir inlåst i en av bodarna ute på gården...

Seså... Kom nu då!




7 kommentarer:

  1. vad tusan fred! lite måste du väl bjuda till om du ska ha öl. ;)

    SvaraRadera
  2. Ser ut som att du skulle behöva någon med lite mat också? :)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha
    Vilken underbar inbjudan! :-)
    Jag har också plånbokstorka, lagom till påsk och födelsedag och hela alltet. :-/
    sv:
    Sov som klubbad.
    Går rätt bra, fast ett par kvällar fallit bort pga av andra åtaganden så har jag inte låtit detta bli det klassiska skälet till att låta det rinna ut i sanden, utan det är bara på det igen. :-)

    Ha en riktigt bra helg, rockbroder!

    SvaraRadera
  4. Alkohol gör dig fet. Håll dig borta från sånt. Tjockis.

    SvaraRadera
  5. Jag tycker att du har en bra lösning på ditt problem. Jag känner lukten av Buk. Du vet. :D

    Bukowski. Läst? Om inte, där har du ditt nästa läsprojekt. Smutts och härligheter. Börja med En snuskgubbes anteckningar, eller Badkarsmusik.

    Ha det rock! ;)

    SvaraRadera
  6. Underbar inbjudan ;D Ingår din söta lilla basist (eller var han det?) i den ;D?

    SvaraRadera
  7. Idag är det generatiopnsskifte i mitt hem.
    Gamla ut och unga in.
    Sonen ska ha 18-årsfest och vi överåriga är inte önskade... ;-)
    Oro? JA!
    Får försöka ha en bra lördagskväll ändå. :-)

    SvaraRadera