fbadd

fredag 21 januari 2011

Beach -11...

Såhär i början av året så översvämmas bloggosfären av diettips, träningsmani och diverse självsvältsmetoder och fan heller att jag ska vara sämre...
Så här har ni den, Woodsmans egna komma i form guide!
Here we go!


1. Det viktigaste att tänka på är att överraska kroppen när den minst anar det, så förbered det göttigaste en stund innan måltiden ska intas... Kroppen glömmer snabbt så det räcker med ca: 10 min...



2. Medan det fräser i stekpannan så är det dags att förbereda själva grunden, se till att ha stereon på så att inte kroppen hör vad som pågår på spisen... Jag rekommenderar något hårt Meshuggah kanske...


3. Göm det vita brödet under lite grönsaker och kläm på lite dressing helt casual...


4. Nu gäller det att vara snabb, fort som fan på med biffen, ost, bacon och rostad lök...


5. Man har ca. 2 min på sig innan kroppen fattar vad som håller på att hända...


6. Klistra på lite mer grönt med hjälp av ketchup...


7. Mera lök...


8. Nu är det bara att slå ihop skiten och skölja ner med en bärs...


Titta vad lätt det var! Kroppen tror att du har satt i dig en tallrik grönt vilket omöjliggör viktuppgång och om du håller dieten i två månader så garanterar jag att du är snyggast på stranden i sommar!

Resten av kvällen spenderas i studion och om det går som jag vill så blir alla el-gitarrer inspelade...
Hellyeah!

18 kommentarer:

  1. det luktar t.o.m. burger i min lägenhet när jag läste detta! så jävla sugen på burger!!!!

    SvaraRadera
  2. det där är ju min diet! det plus mycket styrketräning. det är så man får magrutor och kan spöa folk i armbrytning.

    SvaraRadera
  3. Ah!
    Perfekt, tack för tipset. Nu blir jag ju smal å snygg till sommaren!! :-)

    SvaraRadera
  4. hahahaha, själv försöker jag lura kroppen med både chips och godis just nu :)

    SvaraRadera
  5. ja det är nog fan sådär man ska göra! alla gör fel,

    SvaraRadera
  6. Hahahaha En riktigt härlig diet! Det hoppar jag på NU!!! :-D

    sv:
    Always!

    SvaraRadera
  7. jag funderar på testa den där dieten när jag är färdig med cambridge.... dock gör jag nog hellre egna biffar än såna där frysta ;)

    SvaraRadera
  8. Hahaha, klockrent! :D In your face alla "jag-måste-ha-anorexia-till-sommaren"-människor! :D

    SvaraRadera
  9. Jag ska ge dig ett seriöst diettipps, innan jag dissar din köpeburgare: socker skall inte blandas med fett. Kroppen ränner sockret först, så fettet sätter sig, där det brukar sätta sig. 8) Det vet jag för att jag råkade lyssna på en läkare som pratade med någon människa. Knep och knåp.

    Jag är fortfarande bakis.

    Man gör sina burgare själv. krygga hur du vill. Jag brukar hacka ner en superstark (nåja) feferoni, och så fyller jag på med lite ägg och kanske ströbröd om jag vill vara ekonomisk. Du kan baka in osten i borgaren då. Speciellt. 8) Jag lovar dig, du kommer att älska det! Och du kanske redan gör det? Nu känner jag mig som en dryg bessewisser. Jag raderar allt. God morgon! :D

    SvaraRadera
  10. Hell Yeah! Fan va bakis hungrig man blev nu då...

    SvaraRadera
  11. HAHAHA suveränt! Och det ser jävligt gott ut..mmm, ska provas snarast :)

    SvaraRadera
  12. hahahaha! Nu fick man sej ett gott skratt. Jag går på samma diet;)

    SvaraRadera
  13. Haha, det var ju kanonkul inlägg! :-D

    SvaraRadera