fbadd

måndag 17 januari 2011

New shit n' hats of for Micke...

Kolla in denna sjyssta recensionen som Micke hade vänligheten att slänga upp på sin sida! Micke är en skön HD-rocker som dyker upp lite här och var på vita duken och är även en av dom första bloggarna jag började följa... Skön snubbe helt enkelt! Titta in hos honom och häng med i hans liv, ingen blir besviken!

Annars så håller jag just nu till i studion där bandet lirar in några nya låtar och idag bankade Niels till några riktiga godingar och Hannes fick även lagt basen så det har varit en helt godkänd dag... Ta en titt på filmen från studion!




8 kommentarer:

  1. rockig blondin_8217 januari 2011 kl. 18:14

    tjah! skön blogg! nu vet jag allt. puss o kram snygging

    SvaraRadera
  2. M verkligen. Känns ju lite halft när det är en utav mina närmaste också och han vet hur mycket fotografering i allmänget betyder för mig. Tackar man ja så kommer man. Inte stänger av mobilen och har dessutom inte hört av sig sedan dess.. Killar..tänkte jag säga ;) haha

    SvaraRadera
  3. din vilja är min lag! ska garanterat kolla upp honom.... så fort jag har hällt upp en ny kaffe.

    SvaraRadera
  4. Nu Woodsmannen nu har du chans att redeem yourself angående ett av de bästa banden någonsin. In på min blog och plugga titta inte för hårt på bruden i "Lonely" videon bara! så du inte blir en woodsman.

    SvaraRadera
  5. SV: Tvärtom faktiskt, den är jävligt händelserik och bra!

    SvaraRadera
  6. Gött med videoblogg!
    Hatten av!

    SvaraRadera
  7. TACK så otroligt mycket för länkningen och de goda orden! :-)=
    You ROCK, dude!
    Ser ut som ni har kul i studion. ;-)=

    SvaraRadera