fbadd

måndag 31 januari 2011

Fail...

Titta vad han gör!!?
Petar och donar och rullar bilen på massa jävla skitrullar och låtsas vara viktig...
Fan för lagen säger jag... Har inget minne av att ha varit med å skrivit nån av paragraferna och ändå ska jag vara tvungen att följa den... Nä, fy fan!


Efter att ha slösat bort min tid så hade Herr Viktigpetter mage att lämna över detta papper till mig... 4 fel!!? Va fan... Det är inte du som ska köra den ditt jävla apskaft sa jag för mig själv när jag lämnade uppfarten... Där fick han, den jäveln!


Nu ska jag råna en bank, wish me luck!

12 kommentarer:

  1. hahaha Ändå kul att följa denna vansinniga tur med bilen din. 8) Och är man uppmärksam kan man ju se vad det är för bil. Och så vidare. Nu vill jag snart ha bakgrundstoryn, även. 8)

    SvaraRadera
  2. Aj, det där verkar inget vidare. Lyktorna är ju en sak de fixar du lätt, men spindellederna och bromsarna är det värre med. Du får leta delar på nätet. Finns sajter för sånt där. Det är ju en väldigt vanlig bilmodell. Om du känner någon med en verkstad behöver du inte bli ruinerad.

    SvaraRadera
  3. Fan, jag skrev en lång kommentar åt dig, men glömde skriva verifieringsordet. Jag gör ett nytt försök: Jag känner igen det där bes.protokollet, har ett likadant, hopskrövlat till någon slags papper/snöbolls lookalike i baksätet. Deppa inte, kör obes tills du har råd att fixa resten, du har väl iallafall en månad på dig.

    SvaraRadera
  4. böööh fan va jobbigt! jag beklagar..

    SvaraRadera
  5. Attans vilket kasst besked.

    ...getost på pizza, adrig testat - men det låter onekligen lovande! Tror dock att jag måste göra den själv - för getost har nog inte våra lokala pizzerior begripit att det fungerar.

    SvaraRadera
  6. du kunde ju sagt att du var händig..? ;)

    SvaraRadera
  7. Ja, det är så tråkigt att besiktiga bilen och alltid lika nervöst.
    Tur att man bara behöver besiktiga hojen vartannat år. :-)

    sv:
    Ja, tidens rusande är riktigt jobbigt, men det är kanske ett tecken på att man har kul. :-)
    Nu är längtan efter våren och premiärturen STOR!!!!

    SvaraRadera
  8. Bilbesiktning är aldrig kul. Det är inte alls ovanligt att man råkar ut för en låtsas snut eller vad de tror att de är. Det är ju fan bara gubbar i oljig overall som inte kan meka, men hitta fel kan de minsann. :)

    Men, alla anmärkningarna på ditt åk är ju inte katastrof, spindelleden kan ju dock bli allvarligt om den pallar helt i hög fart.

    Bromsar är lurigt, jag kör alltid ett tag med foten på bromsen, låg växel och högt varv på motorn innan besiktning, då blir bromsarna varma ordentligt och funkar bättre, samma sak med handbromsen.

    Lycka till, kanske du kan lura blåställen nästa gång! :)

    SvaraRadera
  9. Fredrik: Tack för tipsen, ska köra det tricket inför nästa besiktning!

    SvaraRadera