fbadd

måndag 3 januari 2011

Back n' blogin'...

Hellyeah I'm back!
Haft ett par riktigt sköna slackerveckor som avslutades med en sjuhelvetes nyårsfest. 
Smart som jag är så hade jag sparat sista säsongen av Lost till årets bakfullaste dag i lördags och nu har jag streckkollat på Sawyer å dom andra stackars strandsatta lirarna i ett par dar... 2 avsnitt kvar nu... Bra grejer!




Mest tid har dock spenderats i denna möbel med X-box kontrollen i näven, där har jag låtit Final Fantasy 13 äta sig långt in i hjärnbalken... Verklighetsflykt på högsta nivå!


God fortsättning på er!


19 kommentarer:

  1. nice. själv kör man nhl11 just nu :)

    SvaraRadera
  2. Haha, tack för att du tycker det såg bra ut men i verkligheten var det gräsligt.

    SvaraRadera
  3. tack så mycket! gott nytt år

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaks :) Själv har jag jobbat varje vardag...God fortsättning på dig!

    SvaraRadera
  5. Haha ja men eller hur, borde kämpa mig dit. Fan

    SvaraRadera
  6. sv: got nytt själv hörru! :)

    SvaraRadera
  7. Sjuklingen var inte alls glad. Men ska ta igen det i helgen istället haha =)

    Låter som du hade ett bra slut på året och en kanske inte lika bra start om man ser till måendet men ;)

    Sjyst bild btw!

    SvaraRadera
  8. Sv:
    Visst är det, sån måste man ju bara köpa!

    SvaraRadera
  9. Sv: Tackar tackar :) Detsamma!!

    SvaraRadera
  10. sv; hahaha så tänkte jag också men vågade inte riktigt skriva det. Har dock inte provat... Men eftersom den inte smakar så likt red bull så kan nog smaken bli lite märklig... (om man är van vodka+redbull vill säga)

    SvaraRadera
  11. sv: Gott nytt till dig med! Hoppas du haft en bra helg.

    Fasen, jg blir bara skitsnurrig av att kolla på dom senare säsongerna av lost, jag som följde de slaviskt tidigare

    SvaraRadera
  12. Välkommen tillbaka efter latande och festande (känner igen det där).

    SvaraRadera
  13. Välkommen tillbaka! Fy fan vad jag har saknat dig... Oj!! Det där var ju inte meningen att jag skulle säga... jag måste ju vara ondskefull. Okej, vi börjar om:

    Jaså din jävel, så nu passar det att blogga?

    (kram på dig för fan, jävligt roligt att du är tillbaka på bloggen. Men det här får du inte säga till någon)

    SvaraRadera
  14. Welcome back brother, you´ve been missed. :-)
    Gött med ett par dagar ledigt från bloggen ibland, det behövs!

    sv:
    God fortsättning på dig, Fred!
    Ja, vi får stötta varandra och peppa varandra så vi kan uppfylla våra löften! :-)

    SvaraRadera
  15. Välkommen tillbaka, hoppas du verkligen är utvilad :) God fortsättning.

    SvaraRadera
  16. Välkommen tillbaka! Älskar Lost, hade dock inte tålamod som du och vänta med säsong 6, såg den direkt när den kom!

    sv: Tack detsamma! ;-D

    SvaraRadera
  17. Gott nytt till dig också :)

    SvaraRadera