fbadd

onsdag 12 januari 2011

Work, work, work...

Mycket att greja med just nu så det är tunt med uppdateringar...

Imorgon ska jag ta å putsa till ett par demos och i nästa vecka så blir det till att slava i studion med bandet för att få lite nya låtar på tape... Gött men lite slitigt!

Igår kollade jag klart på första säsongen av Spartacus, en smått fantastisk serie enligt mig och blodet verkade aldrig ta slut i finalen... Hårda män i bara kallingarna!
Resten av kvällen blir soft, några timmar kvar att ladda barrerierna innan det kör igång igen!



6 kommentarer:

  1. sv: : ) Vänta bara till jag tagit mig tid att skriva om, samt fota alla gamla maskiner jag har :)

    Mina favoritspel till c64 är Bubble Bubble, Emelyn Hughes international soccer, Lode Runner, Barbarian m.fl. :)

    SvaraRadera
  2. ska du skjuta nät? Med tanke på bilden? :D

    SvaraRadera
  3. sv: från 2010. Ruskigt bra dokumentär. Lemmy är KUNG!

    SvaraRadera
  4. hahah jaa men visst är hon lik mig ^^ haha

    haft en bra dag annars rå??

    SvaraRadera
  5. sv.Fredrik, Ha ha, jo jag försöker och försöker... Ibland försöker jag även flytta saker med tankekraft... Det går precis lika dåligt det...

    SvaraRadera
  6. Verkar vara en snygg gaddning, vill se mer bilder på den! :-D

    SvaraRadera