fbadd

tisdag 4 januari 2011

New shit goin' on...

Fick precis en skitdålig idé...
OK... Såhär går det till...
Jag är just nu så jävla oinspirerad att göra något alls så det är upp till er vad jag jag ska skapa för diaboliskt... Släng in förslag på vad ni vill höra, det finns inga gränser, your wish is my command... Beställ en snapsvisa till helgen eller en symfoni till apertifen... I don't care...
Har du en dikt som ska tonsättas eller en idé... vad som helst... kasta det på mig så fixar jag det... Jag väljer en av alla grejer som kommer in och levererar nästa måndag.... En skitdålig idé? Ja jag sa ju just det... Men jag är man nog att stå vid mitt ord så här har ni chansen....
Just do it som nike sa...


10 kommentarer:

  1. Skriv en låt om din längtan efter en fet hoj! :-)

    sv:
    Jag lovar dig, Fred, att den dagen du äger en hoj ska jag köra upp till dig så vi kan dra en runda tillsammans. :-)

    SvaraRadera
  2. Crimson Glory - Transcendence är en fullkomligt makalös skiva.

    SvaraRadera
  3. sv: Helt rätt om idiotiska tv bolag som inte ger visa serier en chans. Men i nya V fall så är redan säsong 2 klar och har premiär i U.S.A 4 januari. Det är väl upp till oss fans att se till att uppvakta tv bolagen att de inte lägger ner visa serier. De la ner Family Guy men efter massiva protester så kröp tv-bolaget till korset och förlängde kontraktet på serien. Så kolla in nya V. Så får väl vi starta V Swedish Legion eller något.

    SvaraRadera
  4. sv: Tack. Visst är det så, men vissa grejer som hände mig 2010 gick inte direkt påverka speciellt mycket till det positivare, utan det blev som det blev och påverkade mig väldigt negativt.

    SvaraRadera
  5. Jag bjuckar på mockarutor om du drar en guns'n'roses dänga!

    SvaraRadera
  6. Va fan. Får man vara så lat?

    ok.

    Tonsätt EAPoes Raven. :D

    http://fredrik-d.blogspot.com/2010/10/korpen-poe.html

    SvaraRadera
  7. sv: haha, pengar är alltid en bristvara. Jag som student och Rikard som arbetslös med en hyra som äter upp mer än hälften av CSN-bidraget ;) Så, jag håller tummarna att det blir bättre detta år :D

    SvaraRadera
  8. Det är väl en klockren idé, kan man inte låta inspirationen komma själv så är det ju utmärkt att hjälpa den lite på traven - tyvärr har jag också slut på kreativitet. Så tyvärr ingen hjälp av mig. Just nu.

    SvaraRadera
  9. "Röstar" på Fredriks förslag!
    Här är för övrigt en tolkning av Poe som jag gillar skarpt, "Dreams" med Enslavement of beauty :)
    http://www.youtube.com/watch?v=P-NJzHlsAPk

    SvaraRadera
  10. SV: Jag micke W verkar vara en skön snubbe.

    Fan vilken ball grej, jag har en pigg liten text som saknar musik.

    http://bastardo.blogg.se/2010/november/ska-inte-ska-inte.html

    Cheers
    B

    SvaraRadera