fbadd

lördag 15 januari 2011

schumacherfred...

Igår var det fest, ingen vanlig fest utan en sån som man vaknar ifrån och undrar vad fan som hände... Det är viktig att ha såna kvällar med jämna mellanrum för att behålla en lagom bra skärpa och tukta hjärncellerna.  Det är inte bra att låta hjärnan bli för skarp för då kan man börja inse hur fuckat allt är runt omkring en!

Såhär dan efter så är det gött att dona med grejer så idag fuskar jag som skomakare, se så händig jag är!
























Nu blir det tacos... Gött som fan!

17 kommentarer:

  1. sv:
    Han spelade Kato i tv-serien.
    http://www.imdb.com/title/tt0059991/

    SvaraRadera
  2. Åh, tacos. Mums!

    Sv: Mjah, hon erbjöd sig men det fuckade ändå ur med pengar till ditresa och hemresa osv, så det fick bli hemmakväll. Skönt det också! ;P

    SvaraRadera
  3. Ibland är en riktig fest precis vad man behöver. Det är därför som helnykterister är så spända o upfuckade. De får inget utlopp för känslorna :)

    Trevligt med lite skopysslande :)

    SvaraRadera
  4. Haha, håller verkligen med dig vad gäller sådana fester! De behövs! ;D

    SvaraRadera
  5. Ja det var händigt värre. Hoppas resultatet blir det tänkta.

    SvaraRadera
  6. Blev skorna bra??

    sv: Tackar :)

    SvaraRadera
  7. Det är bra med en riktig hjärnrensare ibland. ;-)=
    Tacos dan efter är GULD!!!

    sv:
    Tack! Jag har varit där du är i motivationen så länge nu så jag är jättenöjd med att slutligen kommit igång.
    Tack för vinsten, (igen), fick den redan i fredags och har lirat den MYCKET i helgen. :-)=
    Kolla in dagens inlägg så ser du min "recension".

    Rock on!

    SvaraRadera
  8. Du hade skrivit det innan, men tack igen :)

    Hoppas skorna blir bra då :)

    SvaraRadera
  9. Du är ju inte sämre själv! Grymt att kunna laga sina egna skor... Vill också!

    Sv: Tack som fan för peppen! :-)

    SvaraRadera
  10. riktigt händig du, de där va smart ju å tvinga ihop sådär, hoppas det håller :)

    SvaraRadera
  11. ja det lutar mer och mer åt att följa drömmen ifall de säger nej, samtidigt som det känns lite smått jobbigt att leva utan fast inkomst ett tag framöver.. men de blir nog bra vad som än händer :)

    SvaraRadera
  12. Nu du trämannen kliver du över till min blog utan att passera gå och klickar på musikvideon i det första inlägget. Ditt liv kommer aldrig bli detsamma igen.

    SvaraRadera
  13. sv: den ser tyvärr bara ut så där....Jag rekomenderar boken :)

    SvaraRadera
  14. hahahahhahahhaha jag älskar hur du har limmat ihop dojan!!! tänk om man själv kunde vara sån där.. fan va rik jag skulle vara då. är du rik?

    förresten var dina pjucks jävla snygga också! (bortsett från att dom är helt paj)

    SvaraRadera
  15. sv:
    Klart jag gillade den, den var ju BRA!!! ;-)=

    SvaraRadera
  16. Haha...stackars stackars sko!!! Tur att du är en så händig man;)

    SvaraRadera