fbadd

måndag 24 januari 2011

Monday...

Fick som sagt korkat upp en flaska Motörhead Shiraz igår och det var en fin upplevelse, kan rekommendera den till alla och om man inte gillar innehållet så kan man ju alltid hälla över det i en petflaska och skicka det till mig...
Började dagen med ett par koppar kaffe och ett samtal till bilprovningen, det är dags att besiktiga gamla bettan och då känns det smart att åtgärda div. småfel som tex att jag inte har någon stötdämpare på vänster sida... Känns som att bilnördarna kan gnälla ihjäl sig på en sån baggis...
See ya!


9 kommentarer:

  1. sv: haha UFO:et är Söders torn med lampor på toppen :)

    SvaraRadera
  2. jag gillar vanligtvis inte innehållet och det känns förjävligt att punga ut med nästan 800 spänn på "äcklig dricka"... men den skulle va fin i hyllan. synd att vårat sugiga bolag endast hade den i limited edition och inte kommer köpa in mer trots att det står att det är en beställningsvara.

    anyhow, ja det är fan fett tragiskt! händer ungefär 2-3 gånger i månaden... ofta av samma person men det finns gott om fantasilösa idioter i denna värld.

    SvaraRadera
  3. Det är det som är så bra med en amazon. Den behöver bara besiktas en gång vartannat år :)

    SvaraRadera
  4. Som öl och vin-allergiker känner jag bara: alla måste vara tyst om hur gott det är. 8) Det är ju synd om mig för bövulen. :D

    Ändå skönt med något gott som man även blir helt knäpp av. :D Sprit ftw!

    SvaraRadera
  5. Ja, jag ser fram emot det som fan!

    SvaraRadera
  6. det är sant. haunted blev totalt fiasko. jag vet inte vad som hänt med dom.. ålderskris? p3kris? hemskt var det i alla fall..

    SvaraRadera
  7. sv: Eller hur?! helt perfekt bakis-rulle, lagom lätt för ögat och tankeverksamheten :)

    SvaraRadera
  8. Jag får min flaska i veckan! Gillar inte rödvin men ska ge den en chans i alla fall. OM inte annat blir den snygg i hyllan ;D

    Sv: min ekonomi ser aldrig bra ut med tanke på att jag är typ arbetslös, men de är fan värt att leva fattigt för att se dom! haha

    SvaraRadera