fbadd

tisdag 25 januari 2011

A day of...

Händer inte mycket idag så jag tänker slänga mig i soffan och lira lite X-box... Längtat efter en sån här dag ett tag nu!
Annars är det ett hyfsat läge att plocka lite här hemma oxå och det kanske jag gör om jag får feeling, men antagligen inte...
Har ett nice gig på G, ska maila arrangören om en liten stund och om allt flyter så gör vi Göteborg i mars... Förhoppningsvis så dyker det upp mer grejer innan dess men det är gött att ha nåt spikat!
Förresten så dök första mixen av en av dom nya låtarna upp i mailboxen igår och det låter fan så lovande, alltid gött med nytt material!


6 kommentarer:

  1. Du som gillar tävlingar!
    Jag har just nu en "Decadence Tävling" och det vore väl nått för dig eller?

    SvaraRadera
  2. Härligt med en slappardag! Jag trodde jag var död när klockan ringde idag.

    SvaraRadera
  3. asså skrev du de här igår eller idag? eller vadå? är det menat idag? i så fall får du ha en jävla bra slackerdag! jag ska ha en likadan tror jag.... med brorsan mario. kanske testar på det där saw spelet också. men det verkar rätt komplicerat. jag bara dör. anyway, lycka till med giget!

    SvaraRadera
  4. sv:
    Japps och glöm inte motiveringen till varför du ska vinna med ;)

    SvaraRadera
  5. Spelar ni i Malmö nån gång så får du skrika till ^^

    SvaraRadera
  6. Gött med en sån dag och gött med gig i GBG.
    Hoppas det blir längre söderut snart också, då har du en som kommer att stå på plats! :-)

    sv:
    Tackar, jag hoppas också att det löser sig snart, slitigt att jobba så här.
    Ja, han är grym! ;-)

    SvaraRadera