fbadd

fredag 7 januari 2011

Keep guessing...

Nu har det trillat in lite rätta svar men fortsätt att gissa för vinnaren dras inte fören på söndag...
Tävlingen hittar ni HÄR!
Började dagen med ett par timmar Final Fantasy, helt galet va bra det spelet är... Rekommenderas till alla som känner att dom gör för mycket nytta!
Resten av dagen har gått åt till att möblera om å bygga lite i studion, jävla skitjobb men så grymt värt såhär i efterhand... Slänger upp lite video imorgon om jag lyckas trolla fram lite lampor tills dess då det är mörkare än i Lucifers stjärt här inne...


6 kommentarer:

  1. Hahah vaddå? Har glömt.
    Vad tycker du om det nya videoinlägget ifrån Elvin om ormar på min blogg? hahahah

    SvaraRadera
  2. Intressant det där med ombyggnaden i din studio. Min brorsa ska för övrigt med snart få tillgång till en lokal som ska fungera som studio. Ska bli intressant att se faktiskt :)

    sv: Pizza är grabbens favorit-mysmat. så det blir nog förmodligen så :)

    SvaraRadera
  3. Det är så svååååååååårt, tävlingen alltså :)

    SvaraRadera
  4. Alla skålar är en bra skål! oavsett vad glaset innehåller ;D

    SvaraRadera
  5. nä det är ju lite stressande att bo i skiten men när det väl är klart, ja då måste jag börja riva i ett nytt rum. vet inte vad som är fel på mig men jag älskar när det är klart, samtidigt som jag tycker det är jobbigt att inte ha något att renovera och göra fint haha :p

    islyktorna har jag fixat med en form jag köpte på coolstuff.se för några år sedan, tror den finns kvar faktiskt! blir mycket mysig stämning med lyktorna :)

    SvaraRadera
  6. hahaha din jävla nörd! final fantasy?? ;)

    öööh... okej nu känner jag mig skitdum och tänker itne gissa mer! :(

    SvaraRadera