fbadd

fredag 26 november 2010

Winner?...

Vann du?




15 kommentarer:

  1. Underbart sätt att presentera vinner på!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er som vann!

    SvaraRadera
  3. jävligt najs sätt att breaka winnaren ^^ dock synd att jag inte va en av dom.

    SvaraRadera
  4. Grattis vinnarna! Kul att höra hela låten :)

    SvaraRadera
  5. Gillade presentationen! Trots att jag inte vann... :-)

    sv:
    You´re welcome!!! :-)

    SvaraRadera
  6. Tänk att jag aldrig vinner något:P (om det inte handlar om boxning, hahaha) Men! Ett totally exceptionellt sätt att presentera vinnarna på, och låten har redan satt sej på hjärnan. Grymt!:)

    SvaraRadera
  7. Bästa jag sätt på lääänge!
    Och spänningen var olidlig tills.... jag såg... JAG VANN!! JAG VANN!!!

    Satan va köttit!!!!

    SvaraRadera
  8. Kan bara hålla med. Grym presentation. Synd bara att man inte vann. Fast man kan i alla fall säga att rätt låt vann.

    SvaraRadera
  9. Vilket underbart sätt Woody, synd bara att jag inte fanns med bland vinnarna :) Tack för att man fick höra hela låten, svängde fint.

    SvaraRadera
  10. haha riktigt grym presentation. grattis sin vinnarna!

    SvaraRadera
  11. hahaha Men du, nu måste du toppa det här nästa gång. Du vet hur pöbeln är, vi kräver mer och mer och mer och mer.

    Och mer. :D

    Kudos!

    SvaraRadera
  12. Coolt sätt att presentera vinnarna på hehe

    SvaraRadera
  13. Glömde och fråga hur och när man kan vänta sig priset med ;)

    SvaraRadera
  14. Haha! Fan va coolt! Ska lätt vara med i din nästa tävling! :)

    SvaraRadera
  15. Vilket awesome sätt att presentera vinnarna! :)
    Grattis till er som vann! \m/

    SvaraRadera