fbadd

lördag 20 november 2010

The old man...

Med risk för att låta som hämtad från dagisgänget där tävlingen "starkast pappa" ständigt pågår så bara måste jag slänga in en bild på farsans imponerande underarmar... Gubben bjöd in mig på käk idag och när jag undrade vad som skulle serveras så var svaret förstås mat...
Efter att ha avnjutit ett par portioner "kött å potäter mä schock brun sös" och ett par koppar kaffe så var det hej då... Så går det till, effektivt ska det va' å ingen gör en tjockare sås än min kära far!
Så där har ni det svart på vitt!
Min farsa är starkare än din farsa!
In your face!
Hellyeah!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

6 kommentarer:

  1. sv: Tack :) Ja, Tänkargrottan är cool. Det händer att folk sover där till och med.

    SvaraRadera
  2. sv: Kände exakt samma! Har många gånger haft inställningen att "ähh ja betalar för konserter, orkar inte köpa massa skivor, har så lite pengar" men nu fick jag dåligt samvete haha! Tyvärr är det ju så i den branschen att pengarna går till flera mellanhänder så som managers, arrangörer och skivbolagen!

    SvaraRadera
  3. hahahaha
    Ja, din farsa ser onekligen stark ut! :-)

    sv:
    Bonusarna för att sälja jultidningar är inte nådiga nu för tiden. Funderade själv på att sälja ett tag, men då hade jag ju konkurerat med Elle. ;-)

    SvaraRadera
  4. Haha...dom tävlingarna pågick inte så ofta när jag gick i skolan. Alla visste hur min pappa såg ut, alla var rädda för honom, och alla tyckte han var starkast! haha...pinsamt men sant.

    Hoppas den tjöcka bruna söööösen smakade finemang!

    SvaraRadera