fbadd

onsdag 17 november 2010

Summer breeze...

Sitter och laddar upp omslag till tryckeriet... Får se om dom godkänner arbetet, annars blir det en jävla massa slit i helgen...
Idag har vi haft möte i bandet och snackat om framtida gig, lite segt just nu för utan skivan så kommer vi ingenstans, men snart så! Då smäller det!
Bara haft en handfull minusdagar i år och redan så längtar jag till sommaren... Fruktansvärt obehagligt att vänta på tåg och bussar i kylan, nä varmt ska det va... Här är en video som altid tar över större delen av hjärnan när jag drömmer om sommarens ljumna omfamning... Ser gött ut va? Trodde väl det...




And a little treat for the search engines... ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

6 kommentarer:

  1. Hahah nej tror du? :D jag som trodde människor föddes med kläder.. ;)

    SvaraRadera
  2. sv: med tanke på att det är jag som sköterska som ska dela dosetter och sätta dropp osv är det jävligt bra att kunna räkna ut rätt doser ;)

    SvaraRadera
  3. Längtar också efter sommaren!!!
    Bäddat in HD´n i garaget nu och väntar bara på den dan jag kan plocka fram den igen. :-)
    En riktigt bra låt!

    sv:
    Jag kan tänka mig att det gjorde ont att sälja PS3:an :-(

    SvaraRadera
  4. sv: ja den filten på Rusta var fin!! Ack ja, så jobbigt att ta sig dit bara utan bil...får bli ett framtidsprojekt

    SvaraRadera
  5. Mycket nice! Love, Hate, Love inklusive alla andra låtar på Facelift albumet är ju så jävla bra! =)

    SvaraRadera
  6. sv: jävligt sant förvisso.
    Fan vad arg jag blir på min blogg just nu.. Har publicerat 3 inlägg sen jag kom hem men de vägrar komma upp.. Säkert blogg.se som krånglar som alltid :P

    SvaraRadera