fbadd

fredag 19 november 2010

Wine of the year...



Oj oj, på tok för många inlägg för en dag men detta kan bara inte vänta...
Här har ni den! Den coolaste vinaren i stan! Så ring vattenverket eller va' fan det nu heter och be dom stänga av kranen, här ska drickas, badas och vattnas med Motörheads heliga vätska!

Flaskan går att beställa på Systemet och går loss för endast 119 spänn per flaska, verkar dock som att man måste beställa 6 flaskor åt gången så sparka lite på polarna, bunkra upp för en hel vecka eller se det som årets julklapp!

Se nu till att beställa så att den hamnar i deras standard sortiment!


art. nr 71086 eller klicka HÄR för att komma direkt till systemets sida...

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

12 kommentarer:

  1. Nä, men det där var ju tufft som bara fan?!?!

    Du har rätt. Bara att sparka runt på poolarna eller beställa en egen låda.
    Undrar om den blandar bra med Jack D????

    SvaraRadera
  2. Haha. Vet inte varför det var 6 flaskor inslaget redan när jag klickade på länken. Thanx man. :)

    SvaraRadera
  3. Läste om detta i tidningen idag. Sjukt bra! Jag & min kille ska nämligen bygga en bar hemma, och tänkte leta upp en massa ascoola flaskor att ha på hyllan ovanför, som dekoration. Den här ska ju LÄTT in där ;)

    SvaraRadera
  4. sv: förresten, angående din kommentar hos mig, så är det ett jävligt bra initiativ, keep up!

    SvaraRadera
  5. Har du tips på fler snygga flaskor så säg till vetja :) De jag samlat ihop hittills är den urläckra leopardflaskan "Wild Africa", + min lilla JD-samling. Hittade några snygga ed hardy-liknande också som kanske kommer hem :)

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja den måste du ju bara se :) Ja men visst blev det! /J

    SvaraRadera
  7. Grymt! Måste faan köpas!

    sv: Tack så mycket! Det får vi göra! :-D

    SvaraRadera
  8. Blir en given julklapp till familjen!

    Ordkontroll: singlol

    SvaraRadera
  9. Oj, fan. Jag hade lagt ut samma....haha

    SvaraRadera