fbadd

torsdag 25 november 2010

Goin' to the movies...

Nu ska jag snart iväg å betala dyra pengar för att titta på denna blasfemiska skojare och hans näslösa ärkefiende...
"Det är bra att förklara sanningen om Harry Potter, för det är en subtil förförelse som har djupa opåtalade och direkta effekter av att underminera kristendomens själ innan den kan få en chans att växa", skrev påven i en kritik av böckerna, och menade att de var antireligiösa och ockulta, rapporterar the Times.
Begrav mig med en tub solskyddsfaktor 1000 för efter det här biobesöket är min själ definitivt förlorad...

Ser att det är några timmar kvar av TÄVLINGEN, förvånande eftersom att jag kunde svurit på att den skulle vara slut kl. 12:00 idag... Mycket häxkraft i luften...

Time to hit the shower!

Peace/Fred

6 kommentarer:

  1. heeey, harry potter e skitbra! ;D

    SvaraRadera
  2. btw, herrn har en award att hämta i min blogg.

    SvaraRadera
  3. haha jag vet, javligt otippat liksom! :p aaah langtar redan tills nasta film kommer ut!!

    SvaraRadera
  4. insats?

    spisen går att brassa på med brasor i..har bara inte köpt/skaffat ved i år än.

    SvaraRadera
  5. Du har en award hos mig! :-)

    SvaraRadera