fbadd

fredag 26 november 2010

The Award...

Ok då var det dags...

Kopiera in bilden och länka den du fick den av.
Skriv 6 saker du vill ha.
Skriv 6 personer som betyder något för dig.
Ge awarden till 6 andra bloggare.



6 saker jag vill ha:
1. En kappsäck full med pengar.
2. Motorcykelkörkort.
3. Jediutbildning.
4. En Ferrari.
5. En PS 3:a.
6. Spons från Gibson, så jag bara kan plocka gitarrer när jag vill.

6 Personer som betyder något för mig:

1. Min flickvän och min katt.
2. Kålle å Dala, mina äldsta vänner.
3. Bandet.
4. Alla andra vänner.
5. Zakk Wylde och Slash, mina gitarrgudar.
6. Mike Patton och Devin Townsend som gör musikvärlden intressant.

Lite fler än 6 kanske men så har jag fått 2 awards oxå...

6 andra bloggare som förtjänar äran: 

Allamagoosalum (Galningen!)
Plutten (Gammal Boxartjej, Duktig på att kommentera!)
Tina (Passa på att köpa någon av hennes grymma tavlor!)
Captain Awesome (Skön snubbe!)
Zoofie (Monsterbloggerskan!)
Mary (Metalgitarristen)
Micke (Go' gubbe!)

Nu ska jag snart dra några vinnare!
Stay tuned...


8 kommentarer:

  1. Fan... Nu blev det ju sju andra... Ja ja, dom förtjänar det allihop...

    SvaraRadera
  2. Säger samma som förra gången!

    Satan va cool att se att denna award tog snurr, trodde jag aldrig när jag skapade den :)

    SvaraRadera
  3. Thanks! Stolt ägare av två awards, den första har jag ovanstående kommenterare att tacka för.

    Men vilken grym mening om min konst, den tackar jag särskilt för!

    SvaraRadera
  4. Haha nemas ^^ Kul att du gjorde den!

    SvaraRadera
  5. Awesome! Fixar detta lite senare :) om inte annat så kanske du måste påminna mig :=

    SvaraRadera
  6. Oh Laura är ett svenskt Jazz/pop/blues/Bossa band typ x) Lyssnar inte på dem så ofta numera men ibland så :)

    SvaraRadera
  7. Gosh, vad skoj att jag fick den då!:D Ska göra den, senare, lovar. Tack som fan!

    SvaraRadera
  8. MC-kort ska du självkalrt ha!! Finns inget bättre än o köra hoj :D

    SvaraRadera