fbadd

måndag 22 november 2010

Tune of the mornin'...

Godmorgon tisdag!
Först och främst vill jag påminna om att ni gärna får rösta på låtordningen i inlägget HÄR. Uppskattar allt deltagande... Ni e' för jävla grymma! Tack vare uppslutningen så är vi nu uppe i två EP:s som ska ut till lyckliga vinnare här på bloggen och om kommentarerna fortsätter att trilla in så kanske jag känner mig ännu mer generös ;)

Now to business!

Morgonens meny består av en fusion av en jävla kanon låt och ett fantastiskt jobb av ett fan med för mycket fritid, kombinationen blir i mitt tycke till något alldeles extra...
Fastnade direkt för den här låten och svängde in på ginza redan efter första lyssningen... Tycker kanske att skivan är något svajig men intressant och är jag på rätt humör så händer det att jag lutar mig tillbaka och kör en genomkörare, från första låten till sista... Och det är sällan skivor håller sådan kvalité idag...

Här har ni den: Muse med Uprising i V för Vendettas big brother universum...

GO!

4 kommentarer:

  1. Verkar som att du är på gott humör idag! Bra det..

    V for Vendetta är för övrigt en av de bästa filmerna jag sett ever!

    SvaraRadera
  2. Uppskattar generösa människor.

    SvaraRadera
  3. Sv. Nej, du har inte missat nåt direkt. Men de har en del låtar som är riktigt bra. Lyssna på låten "Rise of Evil", gitarriffet & tyngden i den är grymt! \m/

    SvaraRadera
  4. Röstar för Losing Streak som Introlåt!!

    Den känns i mina öron som givande med sitt intro =)

    Sedan skulle jag placera enligt följande:

    2. Spiral of Nails
    3. The Stand
    4. Unite

    Grymma låtar Freddie. Verkligen =)

    MVH Mr Lajnus

    SvaraRadera