fbadd

måndag 22 november 2010

Intro contest...

Yo' Rockers!
Snart är det dags att skicka iväg EP:n på bränning... Missa inte chansen att vinna ett rykande hett exemplar!
Hade vårt tredje bandslagsmål idag angående låtordningen så jag slänger ut frågan här... Vilken låt ska inleda skivan? Här under så har jag slängt ihop en mix av dom omastrade spåren som man har att välja emellan... (Ni röstar uppe i högra hörnet)
Vill ni va' me i utlottningen av skivan så lämnar ni bara en kommentar här, röstningen är anonym så räds inte min vrede...
Men...
Välj rätt nu!

1. Unite               
2. Spiral of Nails                 
3. The Losing Streak                        
4. The Stand


Intro by WoodsmanFred

32 kommentarer:

  1. Pendlar mellan 1 och 4, röstade på 4 men tror jag ändrat mig till 1. Svårt val, aldrig funderat på hur knepigt det kan vara att välja spår ordning förut.

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med i utlottningen ;)

    2:an eller 4:an borde börja.. hoppas jag valde rätt nu? haha! Fan vad nice ni låter, vad gör du i bandet? :)

    SvaraRadera
  3. The Stand fick min röst iaf.
    Vill vara med i utlottningen av skivan, måste säga också at tdet är vid sådana här tillfällen man saknar musiken.

    SvaraRadera
  4. Jag deltar gärna i tävlingen och har lagt min röst nu :)

    sv: Jo, jag såg att du med kommenterat på den bloggen. Sorgligt ja, saknar faktiskt nya inlägg därifrån ibland. Men samtidigt så förstår jag. Tilliten fanns tydligen inte kvar, då var valet enkelt. Jag har förhoppningar att tilliten nån gång kommer tillbaka, så man kan se fram emot fler inlägg.

    SvaraRadera
  5. Det går inte att rösta om man inte vet hur musiken låter. Hörru. Skärpning. 8)

    SvaraRadera
  6. Ibland jävlas Soundcloud med vissa användare, varför vet ingen... Testa senare, brukar lösa sig!

    SvaraRadera
  7. Rösten har fallit och självklart är ag nyfiken och vill va med i utlottningen :)

    SvaraRadera
  8. Ok, valde mellan 2 och 4. Slutade på nr 4! Det låter bra :)

    SvaraRadera
  9. En tanke...varför fick inte "Never feel again" vara med? Den hade ju passat som första spår!

    SvaraRadera
  10. Ja men vad fan nu blev det ju konstigt... det här med utlottningar känns inte okej. Fred, lyssna på mig nu, det känns inte det minsta bra. Jag blir ju rädd. Och jag undrar varför?
    Okej då, jag vill *host host* vara med i utlottningen. Men säg det inte till någon. Jag hoppas att du tackar mig på skivan. Annars kommer jag aldrig mer att sjunga för dig.

    SvaraRadera
  11. 4:an inget snack om saken. Ni kan sluta bråka :-)

    SvaraRadera
  12. Jag borde FÅ en, bara för att jag är så awesome :) hihi
    4an, lätt.

    SvaraRadera
  13. Ok, jag bestämmer!
    Så här ska det se ut.

    1. The Stand (Mycket bra drag, given öppningslåt.)
    2. Unite (Kanon låt, men ej öppningslåt, passar utmärkt som låt 2)
    3. Spiral of Nails (En halv soft sak, skulle vilja höra mera, men detta är en spår 3 låt.)
    4. The Losing Streak (En till lite mer åt det softa hållet.)

    Svårt när snuttarna är så korta, skulle vilja bilda mig en större uppfattning, det här blir som en lite teaser...men av det jag kunde uppfatta så blir det så här.

    Håller med Radiogirl att "Never feel again" borde ha varit med.

    SvaraRadera
  14. Haha, jo det är ju det. Men fyfan som man mår ibland..

    Har lagt min röst nu!

    SvaraRadera
  15. jaha bara för att vara udda 3:an/miss uppvall

    SvaraRadera
  16. The Stand fick min röst, utan vidare tvivel dessutom!

    Och du, om jag inte vinner ett exemplar nu, då kommer jag o slår ner dej;) För självklart är jag med i utlottningen!

    SvaraRadera
  17. En till orsak till varför jag bör vinna är att ni kommer bli den första skivan som sitter på väggen i nya lägenheten, alltså den första januari. Vore väl nått?;)

    Haha...aaaja! Chilla nu grabben. Du vet inte hur stor och stark jag är! (164cm och 65kg) (en jävla flugskit jag vet) Men oj, vilken vilja!;)

    SvaraRadera
  18. sv: jadu, en skit dag helt enkelt. Livet kan inte va på jämt vettu ;)

    SvaraRadera
  19. Måste nog faktiskt säga 3:an som spår 1 och 1:an som spår 3... sen får ni göra vad fan ni vill med resten.

    Metal up your ass!

    SvaraRadera
  20. Shit vad svårt men jag röstade på att Unite ska börja - både låtmässigt och namnmässigt känns det som en bra start på en EP!
    Andra favoriten är the Stand, men den känns som ett bra avslut.
    Som sagt, shit vad svårt! Jag gillar alla :)

    SvaraRadera
  21. Jag tycker att The Stand ska inleda, och vill givetvis vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  22. Måste säga att loosing streak är en tung uppningslåt!, utan tvekan en skön öppning!

    SvaraRadera
  23. jag har röstat & är självklart med i utlottningen :)

    sv: Ja han är grym! Han höll på som fan i lördags, haha.

    SvaraRadera
  24. GIVETVIS ska nr 4 The Stand vara öppningslåten! Jag gillar att få en musikalisk käftsmäll när jag sätter på en skivas första låt, det ska vara lite tryck i början :D!

    /Den totalt omusikaliske hundtränaren ;)

    SvaraRadera
  25. jag har röstat och det blev på nummer 4, utan att ens behöva fundera speceillt mycket :) är gärna med i utlottningen också!

    så du är med i ett band! det hade jag inte fattat och nu fick jag ju förklaring till varför din mailadress slutar på massivedynamics också :p första gången du skrev en kommentar till mig och jag såg din mailadress tänkte jag bara på serien fringe haha :p

    SvaraRadera
  26. Jag vill självklart vara med i utlottningen!!!
    :-)
    Svårt vid första lyssningen, men jag har fallit för fyran! :-)

    SvaraRadera
  27. Röstade på 4:an! Sounds great btw! :)

    SvaraRadera
  28. Vet du vad, jag ska vara sjukt jobbig! 8) Jag har lyssnat lite på musiken nu, och jag anser att det inte går att rösta lik förbannat. Inte för att jag inte hör musiken, utan för att det är refrängen som avgör låtens styrka. Som hårdrockre anser jag att den tuffaste låten skall inleda, men då krävs det att den har en ref av rang, annars kan man välja vilken låt som helst. Äru med? 8) Musiken är bra och sävlig, så kanske är 4:an, som låter tuffast, inte nog representbel för musiken?

    Men eftersom att jag tycker att det är kul att hjälpa till då det går, ska jag försöka!

    nr 3 är mitt val. Men jag tror att jag hade valt fyran om jag bara viste hur hela låten lät. Snygg mening...

    Hoppas det blir snyggt! Lycka till och allt. 8)

    SvaraRadera
  29. mmmmhmmmm

    Men dåså. 8)

    Då inleder ni med fyran. Eller trean. Beroende på the ref :D

    SvaraRadera
  30. Eller så tar ni "never feel again" :P den verkar starkast...

    SvaraRadera
  31. Jag tycker fyran men håller med Fredrik! Man vill höra lite mer och trean är också ett bra val. :-D

    SvaraRadera
  32. "The Stand" så klart Fredde, inget snack om saken!

    SvaraRadera