fbadd

lördag 27 november 2010

Winners look here...

Då var som sagt TÄVLINGEN avslutad och vinnarna DRAGNA...
Jag vill tacka alla sköna människor som visat sitt intresse... Uppslutningen var bra mycket bättre än jag vågat hoppas på!

Och här har ni priset...
Vår debut EP!

Skivan skickas iväg på tryck på måndag och sen tar det nog ett par veckor innan leverans, så om ni är en av dom lyckliga vinnarna så släng iväg ett mail till mig på fred@massivedynamics.se med era adresser så ska jag se till å skicka ert exemplar snarast möjliga!

Tack igen för ert medverkande!
You are definitely the all singing, all dancing crap of the world!

Peace/Fred

2 kommentarer:

  1. Vann jag??? haha Vilken grej! 8) Fredrik var alltså jag. I och för sig... Jag heter ju det. haha :D En öl att fira med. aaah

    SvaraRadera