fbadd

fredag 19 november 2010

Back from the gym...

Hellyeah! Då var första gympasset på 1,5 år avklarat och med bra mycket bättre prestation än jag väntat mig, 30 min löpning och en dryg timma bland redskapen resulterade i den där goa möra feelingen i kroppen, och det bästa av allt är känslan av duktighet som tillåter en att bara luta sig tillbaka i soffan och mumla en sekund...
Mmmnmnmmnmnmnm... Sådär ja! Färdigvilat!
Tänker ta å slänga ihop en go' omelett som belöning för ett hårt slit och sen är det bara att återvända till arbetet.
Försöker hitta det perfekta sättet att kommunicera i grupp över internet, svårare än men kan tro... men jag närmar mig...

Stay hard/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

4 kommentarer:

  1. Nej, tatueringsskissen lämnade jag åt proffsen, dvs tatueraren själv - det är ju precis det som är bra på att skissa upp - men jag var rätt petig exakt hur den skulle se ut, så man kan väl säga att själva utseendet var min men skissen hans.

    ..fast nu tycker jag att det är väldigt kul att skissa utifrån den istället=)

    SvaraRadera
  2. sv:
    Ja, det ser inte ut som en bra kombintion. ;-)

    Glöm inte att jag bor på de varmare breddgraderna i landet och vintern har inte börjat komma förrän nu här nere. :-)

    Hoppas du får en riktigt bra helg, nu kan du göra många utsvävningar med gott samvete efter ditt träningspass. :-)

    SvaraRadera
  3. Strongt gjort att du har börjat träna! Föresten.... Hellyeah spelade ju igår :)

    SvaraRadera
  4. Alltid full fart på dej:) Härligt!

    SvaraRadera