fbadd

fredag 12 november 2010

And the winner is... The Woodsman!

Fan vilken lycka, jag vann!

Avgrund

Ställde upp på en tävling hos denna eminenta KONSTNÄR och plötsligt materialiserade sig ett mail i min inkorg med den fantastiska nyheten att jag hade plockat hem storvinsten "Avgrund" ... Lyckan är fullkomlig!
Nästan lika glad är jag förstås över att DENNA man inte vann... Då hans otacksamhet inte vet några gränser och för att hans blogg lämnar efter sig en lukt av blöt gammal hund efter varje besök...


Ska fira min vinst med ett gäng öl och en flaska glögg av bästa sort!
Glöggen kommer från Blossa och är spetsad med Rom, 21% ligger den på, och det räcker för att få den där tomteaktiga skrockeffekten när man andas in dom heta ångorna... Gött som fan!

Nu tillbaka till det viktigaste, nämligen att jag vann, inte du, inte din bror, inte den skumma snubben som jag nämnde tidigare utan JAG! JAG! JAG!
Inatt när era bedrägliga sinnen förvrider sanningen och intalar er att det var ni som kammade hem mästerverket så kommer ni att känna den enorma glädje som jag just nu vältrar mig i, men när ni vaknar så är det till samma gråa vardag som alltid - för det var JAG som snuvade er på priset :)

Ahhhhh!
Lyckliga dag!
Peace/Fred


And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

7 kommentarer:

  1. Jag försökte läsa ditt inlägg men jag kräktes en fontänkräka när jag kom till "Lyckan är fullkomlig". Jag kräktes upp ett plektrum och en tépåse... du gillar mig din jävel, du gillar min blogg... erkänn, jag vrider armen på dig. Ja det gör jag. Okej, du får en analfanfar av mig. Men inte mer. Kom, nu ska vi kramas.

    SvaraRadera
  2. hmm men jag har ju knappt suttit vid datorn på två dagar ju...buhu

    SvaraRadera
  3. Men duuuu! GRATTIS SOM FAN! Skicka hit mej den tavlan, annars kommer jag kind of copypaste'a dej och måla en liknande. Så.jävla.vacker. Punkt slut, så var det med den saken!:) Du är en man med många strängar på din lyra må jag säga, kan du laga mat också?;) haha

    Jajjemus. Den randiga tigern vid namn Korobov är en riktig goding. Gör inte många knop den kattjäveln inte...

    SvaraRadera
  4. Grattis, det var du säkert värd!

    SvaraRadera