fbadd

fredag 26 november 2010

Back on the net...

Var fan tog morgonlåten vägen undrar ni...
Jo, jag har varit nätlös hela förmiddagen, dvs bortkopplad från verkligheten, lämnad åt mitt egna öde, sparkad, skrattad åt och spottad på av mina kära abonemangsnissar... Fan va' liten man är ibland...

Men nu är jag tillbaka!

Idag ska jag sätta tänderna i den där awarden som mina goa bloggvänner skickat till mig, men även, och mycket viktigare är att det är dragningsdags av vinnarna utav tävlingen som jag hoppas att ingen har missat... Spännande va?

Ses om ett par timmar, då kommer jag med alla svaren!

Peace/Fred

3 kommentarer:

  1. I do :)
    Släpper inte karl jäveln i första taget haha ^^

    SvaraRadera
  2. sv: japp finns mkt billigt o snyggt over there. In fact det mesta är bättre där, men det är ju bara min åsikt :)

    SvaraRadera
  3. Stackars liten. Utan internet dör man, har jag hört.

    SvaraRadera