fbadd

lördag 6 november 2010

Back in the saddle...

Förstås helt hopplöst att göra ingenting, så det får bli lite Photoshop å annan softgöra idag...

Försöker få till ett snyggt tryck på Cd'n som snart ska iväg på tryckning och här jämte har ni resultatet... Åtminstone en bra början om jag får säga det själv...
Försök att läsa låttitlarna, kan ni se vad det står? Lite svårt att säga när man själv skrivit det...

Underhållningen igår bestod av ett stort skämt till hårsvall som undrade varför Slash har hatt och solglasögon... Missade ni det så klicka HÄR... Inskränkta åsikter brukar få mina nackhår att resa sig men här har det på något märkligt sätt blivit precis tvärt om... Fan va pinsamt Norge...

See Y'all later!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

2 kommentarer:

  1. Den där märkliga damen skrämde mig och jag skämdes.

    Helt ärlig, ja, svårt att se låttitlarna, men har man det framför sig är det en helt annan sak än på en bildskärm. Jag tror det funkar. Förmodligen är det inte målgruppen pensionärer ni vänder er till.

    SvaraRadera
  2. Snyggt, men jo, det är lite svårt att läsa titlarna, funderar på om du ska göra det bakgrunden mer monokrom så att titlarna sticker ut mer. Jag förstod aldrig vem kvinnan med håret var, men inte höll hon tyst bara för att jag skrek håll käften hemma i min soffa...

    SvaraRadera