fbadd

tisdag 9 november 2010

Good ol' Mornin'...

God morgon gott folk!
Är nu en kopp kaffe piggare än för 5 min sen och den andra är på väg ner... Glömde att lägga tillbaka brödet i påsen igår kväll men med lite skjuts från en halvljummen klunk dansar även den torraste frallan lätt ner i svalget.
Frukost... Dagens viktigaste mål...

Har ännu en tågresa till Skara framför mig, det ska förstås bli jävligt nice men slår knappast känslan av att bara ligga kvar i sängen...

På schemat idag finns lite rep, ett par inspelningar, lite snack om hemsidan och massa annat gött, designat för att föra oss ännu ett litet steg framåt...
Känns ibland som jävligt mycket slit och liten utdelning men belöningarna brukar komma som en smäll, som i natt när det trillade in en mix från skivan som nästan fick mig att trilla av stolen... det är då man vet att man är på rätt spår.

Nä, nu e' kaffet slut och det e' dags att sticka!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. sv: Haha! Det brukar låta så! :P Jag är sjukt glad att jag har coach som peppar mig, annars hade jag gått i ide nu när snön kommit!

    SvaraRadera
  2. Den första har funnits länge men jag tyckte att den behövde få lite ljus på sig igen! ;-)

    SvaraRadera
  3. Samma här, men så visade det sig att det var en extremt stor flopp. Synd, jävligt synd!

    Det måste du, den filmen får man inte missa!

    SvaraRadera
  4. Hoppas kaffet smakade bättre än vad min coca-cola gjorde...läsk är ingen höjdare till frukost.

    Pssst! Du är dagens tips inne på min bloggjävel. Så jag snodde en litenliiiten bild av dej. Hoppas det är OK!

    SvaraRadera
  5. Matchande mössa & kaffekopp, sweet :)

    SvaraRadera