fbadd

torsdag 4 november 2010

Morning of the walking dead...

Släpade mig bara ur soffan för att rapportera om gårdagens bravader för er, kära bloggföljare...

Giget gick fan så bra och publiken var underbar, kunde kanske varit lite bättre uppslutning men vad kan man förvänta sig i skara en regnig onsdagskväll? Det viktigaste är ändå att dom som var där hade en röjjig kväll i rockens tecken och det kan jag lova att dom hade...

Efter kalaset så blev det inte mindre än tre efterfester och ett par timmars sömn senare så var det dags att rigga av... Därav mitt soffliggande jag idag...

Slänger upp lite bilder imorgon och antagligen så kommer det en video i helgen...

(Kollade runt på lite bloggar och upptäckte att Slash gästar Skavlan imorgon kl 21:00 på SVT 1, tack till grymma Sin Sisters för tipset!)

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

8 kommentarer:

  1. Då var du fa-an värd en soffliggar dag idag hörrö!:D

    SvaraRadera
  2. Sv:
    De är helt suveräna! Och breda, genremässigt. :) Lyssna mer! :D

    SvaraRadera
  3. Hobby och hobby - snarare en investering för framtiden, tänkte komplettera min examen med konstvetenskap så jag kan jobba på ett galleri, en konsthall eller något annat spännande i framtiden. Kan ju inte jobba på en teater hela livet. Men det är roligare med det praktiska än det teoretiska, ibland är det intressant, men just nu bara krångligt. Ser ut att bli en plugg-helg istället för öl-helg.

    SvaraRadera
  4. Jag vara faktiskt också i Skara i onsdags. Fast på dagen då. De kan gott behöva lite rock n roll i Fame factory land.

    SvaraRadera
  5. Haha - ja kattkappling är en betydligt trevligare hobby!

    SvaraRadera
  6. Alltså, nej jag kan inte påstå att det var värt att dom visade den i 3D då den enda 3D effekten som jag märkte av var några blodstänk som kom flygandes, mer än så var det tyvärr inte. Men filmen var sjukt bra, så den får man inte missa. Men som sagt, 3D-effekterna kunde dom skippat.

    SvaraRadera
  7. sv: Jode! Var bara att bita ihop och börja pimpla kaffe när man började jobba mardrömspassen ;) Idag kan jag inte leva utan kaffe så det var ju både bra och dåligt ^^

    SvaraRadera
  8. kom till Norrtälje och spela :D:D

    SvaraRadera