fbadd

söndag 21 november 2010

Morning after...

Att ägna sig åt öldrickand efter två hårda dagar på gymmet var en ganska kass idé... Vaknade i soffan vid elvatiden och surfade runt lite men att stiga upp var otänkbart så jag vände mig om och sov till kl 3... Fan vilken bortkastad dag... Men så måste det få vara ibland!
Hade date med fröken X-box igår och det blev som sagt lite för många kalla, blir gärna så när ingen säger stopp, helt plötsligt var det sjögång i vardagsrummet... Det var bättre när jag rökte, då var jag åtminstone tvungen att ställa mig upp emellanåt nu kör jag lixom på utan att känna efter...
Har suttit i möten hela kvällen, priset jag fick betala för min overksamma förmiddag men eftersom att möten kan hållas på nätet nu för tiden så finns det ju ingen dresscode, på bakfyllan vill jag bara vara mig själv i min gamla morgonrock å kallingar...
Nu går X-men på 4:a Film å den tål att ses några gånger, so see Y'all later!

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

2 kommentarer:

  1. mmm x-men--älskar den typen av filmer.
    X-men ,wolverine, fantastiska fyran, Iron man, hellboy etc.

    hoppas nu du har en riktigt skön söndagskväll =)

    SvaraRadera
  2. sv: mja, men hellre hemtenta än salstenta måste jag säga :) Kommer börja skriva den imorgon och sen får vi väl se hur långt jag hinner. Den ska inte vara inne förrän om en vecka så i helgen blir det nog inte såå mycket plugg :)

    SvaraRadera