fbadd

söndag 14 november 2010

Redemption...

Nu ska ni få höra på grejer... Kurortens personal bad så mycket om ursäkt för fördröjningen och tilldelade mig rummet som dom så fint kallar "spasviten", tror inte att dom riktigt hade förstått vem jag är ;) Så nu lever jag lyxliv!



Sviten är i topp klass... inbyggda högtalare i alla rum, sängen är av märket Hästens och dessutom pimpad med neon a' la Las Vegas, eget rum med ett vrålåk till badkar och allt från ljus till ljud är fjärrstyrt med en helskön sci-fi kontroll... Undrar om jag vågar trycka på love mode... Ja det finns, nä jag ljuger inte!

Just nu ligger jag på sängen och viftar med fötterna som jag kan tänka mig att hon som liknar en häst i Sex and the city brukar göra när hon författar sin kolumn...

Allt e' så jävla gött...

XOXO/gossip girl


En jävligt skön låt med en underbar text!

11 kommentarer:

  1. Vilken jävla glidare du är! Inte helt fel att befinna sig på ett spa. Varför denna lyx ^^?

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att du hadefått bjuda med en "vän". Då hade jag hotat dej till livet om du inte valde just MEJ. För herregud, vad underbart det låter! Men det är du nog värd;)

    SvaraRadera
  3. Shit, vilket gott liv!!! ;-)

    sv:
    Jag önskade mig en god whisky, en tung CD, ett kul spel till PS3:an eller en riktigt god choklad.
    Jag fick vad jag önskade. ;-)

    SvaraRadera
  4. Kan inte annat än bli lite avundsjuk. Jag tror aldrig jag ens varit på spa annat än med jobbet då. Vilket innebär att man måste jobba 90% av tiden.

    SvaraRadera
  5. ooh va bra du verkar ha det :) ja skulle också behöva spa, lite uppiggande i höstmörkret! ha de så grymt härligt där nu!

    SvaraRadera
  6. Tusan vilken lyx!

    Gårdagens hummermiddag hade passat fint i sammanhanget.

    SvaraRadera
  7. Fan vad nice! Det förtjänar du!

    Sv: Ja, det var en helt annan sorts musik, men kul var det! Hade Frantic Amber i två som sidoprojekt tills jag tog steget att köra det på heltid. Har alltid varit bred i min hårdrock och metal-smak!

    SvaraRadera
  8. Jag o syrran har bråkat om innebörden i texten på den låten sen den kom ut. Vad är din teori Oh mighty Woodsman?

    SvaraRadera