fbadd

tisdag 23 november 2010

Tune of the mornin'...

TÄVLINGEN!

Onsdag, en dag kvar tills det rullar in lite cash på kontot och även bara en dag kvar tills tävlingen avgörs så om du inte röstat än så sätt fart!

Har varit en dyr jävla månad och sista veckan har varit riktigt tuff... Ska bli gött att kunna lyxa till det lite!
Idag är jag dock lika pank som alla andra livsnjutare dan innan utbetalningen och kaffet tog precis slut... Jävla osis...




Idag bjuds det på en gammal go' gunsvideo...
Känns som att alla andra låtar är sönderspelade men denna håller fortfarande!

Here we go!




7 kommentarer:

  1. Tack och bock, visst ären?!;) Yeeesh, bilden e från Getaway Rock i somras, riktigt grymt!

    Slut på kaffe.. Onice.

    SvaraRadera
  2. Sluta nu Fred! Jag vet att du gör något skamligt. Att du inte skäms. Släpp den där katten.

    SvaraRadera
  3. sv: Ja! Jag har aldrig förstått mig på folk som går runt i jeans hemma. Måste ju vara otroligt obekvämt och stelt. I alla fall för oss tjejer med tajta jeans.

    ..och julklappstips, njaa. Är nog lite för dyrt för mina föräldrars smak och då föredrar jag nog hellre flera billigare saker faktiskt :)

    SvaraRadera
  4. Bra låt, garden. För övrigt har jag inte spelat sönder någon gunslåt, men det var nära med You could be mine. Jävlar vilket bra riff den låten har. 8)

    Metal on metal!

    SvaraRadera
  5. Så jävla härlig och fartfylld låt!

    SvaraRadera
  6. sv: aa fy satan va ont det måste göra! nyckelbenen va ingen hit heller asså!

    SvaraRadera
  7. Bra låt! Men Ratt's "garden of eden" är också bra!

    SvaraRadera