fbadd

tisdag 2 november 2010

Breakfast n' planning...

Frukosten står och puttrar på plattan och jag sitter och författar en lista över allt som ska tas med, tänker fan inte glömma något denna gången...

Det blev min (Till alla dietisters fasa) standard start på morgonen, bacon, korv, bönor å ägg, den absolut bästa starten man kan få. Standard då jag orkar göra mig besväret alltså annars går det förstås precis lika bra med ett par koppar kaffe...

Förutom att köra prylar blir det även genrep idag, inte för att det egentligen behövs men för att det e gött å lira, kan faktiskt behöva skruva lite på stärkaren så det göttar till sig lite extra för alla som anstränger sig och kommer dit på ons.
Finns det tid så tar jag även och filmar en snutt å slänger upp till alla mina kära läsare här på bloggen... Men jag lovar inget...

Giget ska i alla fall filmas så något kommer snart att dyka upp!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Hehe, får slänga upp lite klassiker emellanåt :)

    SvaraRadera
  2. Angående Monster Magnet: Ja, det borde du nog göra :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är en ruskigt grym serie! Och säsongen som går nu är riktigt bra.

    SvaraRadera
  4. Nyttig frukost där. :)

    Min frukost är kanske inte speciellt nyttig heller, bara 2-3 muggar svart kaffe från det att jag vaknar tills lunch på jobbet klockan 12.

    SvaraRadera
  5. Blir tyvärr ingen Skara-spelning för min del. :( Men som sagt, det lär komma fler tillfällen. :) Lycka till!

    SvaraRadera