fbadd

lördag 20 november 2010

Beer of the day...

Sådär ja, då har jag fått ihop en skara sköna rockers som e me' på en låda motorhead! Lättare än ABC va det, bara att slänga ut frågan på Facebook å minuter senare var saken biff... Recension kommer senare men jag ger den 5 av 5 redan nu...

Körde en sväng på gymmet förut, riktigt segt med löpning idag när jag rusade en halvmil igår men vill man så kan man...
Viktigt att få i sig ordentligt med kolhydrater och protein nu när man ligger i, så jag hinkar bröd på burk och klämmer i mig ett par påsar baconchips... This diet fuckin' ROCKS!

Dagens bröd heter småland och skördas någonstans i södra Sverige... Det smakar lite halvsunkigt men smålands kultur till trots så bjuder den på en generös alkoholvolym på 5,2%, vem sa att smålänningar är snåla?

Gav lektion tre till granntösen idag och det känns som att jag börjar hitta formen som gitarrlärare nu, det handlar förstås om förberedelse, som alltid, och jag hade slängt ihop ett gött backtrack me' lite licks som hon fick i läxa till nästa vecka... Hon är snabblärd och har en grundmusikalitet som förenklar allting så jävla mycket!

Dags att undersöka botten av burkarna!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

4 kommentarer:

  1. synd att man inte gillar varken vin eller motörhead något vidare mycket, hade vart snyggt att ha den flaskan i barskåpet!

    SvaraRadera
  2. Haha tar d som en komplimang ;)
    Men nä är nog bara extremt jobbig som ALDRIG kan bestämma mig :O

    SvaraRadera
  3. Den sitter redan på min vägg, men jag tar det som en komplimang så tack ;D

    Låter jävligt trevligt att undersöka botten på burkar. Jag har inte ens undersökt kapsylen idag och det är lite småtråkigt.

    SvaraRadera
  4. Efter att ha druckigt typ 2 plattor smålands på Peace & Love förra året så är de inte så där roliga längre.. Men billiga är de allt, snål smålänning som man är så vill man ju ha det så :D

    SvaraRadera