fbadd

tisdag 23 november 2010

Goin' to the gym...

Har ni lyckats med konststycket att missa min tävling där jag lottar ut årets julklapp så klicka HÄR...

Nu bär det av till gymmet, om jag lyckas ta mig ur skogen...
Börjar bli julstämning nu, illa planerat som vanligt... När julen väl är här så har antagligen snön reducerats till slask, så brukar det va.... Murphy's law (För er som inte läst juridik)...
Inte för att det spelar någon roll, det är ju ändå bara nån timmes sol dom dagarna och antagligen så har den vänliga julvärden sprayat fönstren med sån där snöspray... Lurar mig varje gång... Åtminstone efter ett par bärs...

Time to give it a try!

Peace/Fred

7 kommentarer:

  1. Ja visst e det, men riktigt kul med band som drar till med många låtar! Sen var ju inte alla riktigt så bra som de andra, men de flesta var riktigt jävla bra, ett riktigt bra album!

    SvaraRadera
  2. slask är värst, snö är kung. därför jag bor i norrland.

    Sv; Jag var på väg från Oslo till Umeå :)

    SvaraRadera
  3. tack hurru! ja jag har det riktigt javla gott :) verkligen supervarmt har borta! hur ar allt i swe da?

    SvaraRadera
  4. Jag har aldrig sett Europe men skulle verkligen vilja för nostalgins skull. Får ju se om the sparks finns för herr tempest haha ;)

    Härligt med snö. Jag älskar snö! Bättre än det fruktansvärda väder Mlamö bjuder på. Skitkallt, rått och regnigt.

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag är grymt dålig på att kommentera tillbaka så jag hade tänkt börja nu!

    Vinnie Moore är en stor gitarrgud hos mig, både The Mind's Eye och Yngwie Malmsteen's Trilogy är pricken över i:et. Jag tröttnar nästan aldrig på dessa skivor även fastän gitarrskivor tenderar att bli tråkiga i längden så klarar dessa sig oväntat bra!

    SvaraRadera
  6. Vad duktig du är som gymmar!! =)=) Gillar er tävling också, DET är bra MF... den andra nissen är ju ...jag citerar "jag tycker det är underligt att folk ska bedöma min musik, det är inget jag hade förberett mig på"
    ...Dags att komma in i matchen? =)

    SvaraRadera
  7. Sv: Gött! Den va väldigt bra tycker jag! Men jag är ju Harry Potter nörd också! x)

    SvaraRadera