fbadd

onsdag 10 november 2010

Train guy die...

Försökte slagga en stund på tåget hem men ett högst osäkert litet barn i yngre tonåren hade en jävla lust att demonstrera för alla i kupén vilket beat han tycker är fetast just nu... Undrar om sladden till hörlurarna håller för att strypa honom? Tror inte det och alla andra tillvägagångssätt är jag på tok för lat för att anamma.
Istället så släpper jag ut min ilska här på bloggen så att ni ska kunna peka på mig och skratta, som ett lejon på zoo inlåst med en vrålapa... Fan vad jag är generös!

En av mina trogna läsare hade vänligheten att länka till mig idag och jag är inte sen att betala tillbaka (Vem vet vad hon skulle kräva annars?) så klicka in er HÄR för att träffa en skön rocker med bra bloggsmak...

Resten av mixarna från plattan är nu besiktigade och jag måste säga att jag är jävligt nöjd med resultatet... Nice när folk fattar vad man är ute efter! Imorgon lämnar vi låtarna till Mastraren och sen ska skiten på tryck... Ska bli skönt att få det färdiga resultatet i näven, en 1,2 mm tjock plast bit som är  summan av ett par månaders hårt arbete... Så värt det!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Gillar hennes blogg.
    Sv: Det är till PSP. Fick mitt PSP billigt av en polare. Annars hade det känts jobbigt att lägga ut typ tusenlapp på en helt ny konsoll. Gillar du de första två måste du prova Birth by sleep också.

    SvaraRadera
  2. Idag var de One Tree Hill, Grey's anatomy, Walking Dead och Cougar Town haha :D

    SvaraRadera
  3. Javisst är det störigt med folk som sabbar ens sovstund på tåget. Men du kan inte gissa vad jag bevittnade på tåget idag? Jag var på väg till Mariestad med Stockholmståget (ska byta i Töreboda). Hur som helst. I Skövde går det på en snubbe som småspringer genom vagnen norpar åt sig en bärbar PC och hoppar av. Killen som äger datorn är på toa. När han kommer ut ropar han; Vem har tagit min dator? Två kvinnor pekar ut genom fönstret och så börjar tåget rulla. Han kunde med andra ord säga adjö till sin dator. Konduktören berättar sedan att detta är vanligt nuförtiden. Helt sjukt.

    SvaraRadera
  4. Fy fan för dig Fred! Hon skriver att du är världens skönaste läsare och att du lämnar världens bästa kommentarer. Tror jag. Eller om det var så att du var världens bästa läsare och lämnade de skönaste kommentarerna. Varför lämnar du inte såna däringa sköna kommentarer på min blogg? Hon har inte sett ditt rätta jag. The Evil Fred. The Real Fred. Jag tänker berätta för henne vilken usel människa du egentligen är. Ja precis... nu satte du kaffet i halsen. Erkänn? Min tystnad kostar dollars. Jag kan även tänka mig en krockskadad Porsche. Pay up bitch.

    SvaraRadera
  5. Känner igen det där störiga fenomenet och brukar också vara för trött för att göra nåt åt det när jag sitter på buss eller tåg. :-)

    sv:
    Hahahaha
    Jag lovar! Jag är ödmjukheten själv!!! ;-)

    SvaraRadera