fbadd

lördag 13 november 2010

Wood n' cover...

Ved
Idag kom grannen Ronny över och erbjöd sig att hjälpa mig med mitt vedberg som jag latat mig med att ta hand om, så jag slängde i mig mina bacon, drog på mig skogsmunderingen och sen körde vi järnet ett par timmar... Kolla in resultatet!
Om jag hade velat ha en man så hade jag velat ha en Ronny, stor, stark och med ett tätare skägg än jag någonsin vågar hoppas på, lite som en skogens Kapten Haddock men med en något sundare inställning till spriten... Neighbour of the year!

Sitter och pillar med omslaget till skivan och ärligt talat så är det nog klart... Kom gärna med synpunkter... Man blir lite blind när man sitter och stirrar i några timmar...

See ya!
Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

2 kommentarer:

  1. Älskar färgerna! Good work!

    SvaraRadera
  2. sv: jo, den gick som serie på tv'n för lääängesen men finns i filmform också :)

    SvaraRadera