fbadd

fredag 5 november 2010

Back on track...

Hallå eller!!?
Läste mitt eget självömkande inlägg och kände att det var dags att ta sig i kragen...
En kvart kvar till Slash gör entré på Skavlan och första ölen för kvällen är öppnad, Hellyeah! å skål på er alla...

Dagens öl är från england, heter Scarecrow och är ett förträffligt exempel på att man visst kan döma boken efter omslaget...  En jävla kanon öl i lyxförpackning!
Sen passar den ju grymt bra i Halloween tiderna som vi nu befinner oss i...
Jag tillhör den bespottade minoritet som älskar högtider, när alla ska vara så jävla tjuriga, introverta å hatiska över våra få göttiga dagar, så njuter jag som mest... In your face fuckers!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Sv.
    Tack. :)

    Ja, speciellt högtider som man får klä ut sig på! *teaterapa* :D

    SvaraRadera
  2. Scarecrow, coolt namn på en öl. :-)
    Kul att höra att giget gick bra, det var ju väntat. ;-)

    sv:
    Ja, det är skönt att bli bättre, tur att jag bara brukar vara sjuk 1-2 ggr per år, det är så jobbigt att känna sig ynklig. ;-)

    Sjukt rolig scen!!! :-D

    SvaraRadera
  3. Visste att du skulle svara så! Haha. Nej, jag är icke en vän av censur, men ibland kan det bli för mycket av det goda. Smaken är som baken, som en stor bak av Fergie, som man nu känner till väl.
    Keep rockin Fred!

    SvaraRadera
  4. Håller med dej! Det där är en fantastisk öl. Jag brukar allt som oftast gilla engelsk öl, särskilt deras mörka ale.

    Ja, jag förstår vad du menar också! Självklart ska man ju svara på saker i kommentarsfälten:) Men jag aaavskyr när någon skriver en hel roman med frågor som inte ens har med inlägget att göra. Och då för att ragga läsare såklart. Så trött på dom jävlarna! haha

    SvaraRadera