fbadd

måndag 1 november 2010

48 hours to takeoff...


Fick ta en sväng förbi hemmet ändå... Hade ju tänkt att stanna i Skara tills giget var avklarat men om man glömmer hälften så får man snällt svänga in på statoil och punga ut med sina surt fördärvade, och det känns just så, pung...

Kanske var det tur att det blev såhär ändå, kan inte varit mer än 10 grader i huset då jag är alldeles för snål för att sätta på elementen, tror inte att det är särskilt bra för tekniken men den sista flugan som stört min sömn senaste veckan verkar i alla fall ha fryst ihjäl... Inget ont som inte för något gott med sig som gamla människor gärna påpekar.

Idag har vi haft möte med vår mentor i digital marknadsföring där vi satt och slukade allt beröm han öste över oss för vårt arbete med hemsidan och vårt engagemang som tydligen lyste igenom våra tuffa yttre ;)
Snart kommer sidan att finnas tillgänglig för allmänheten, adressen bjuder jag på lite längre fram...
Sen blev det rep inför onsdagen och några riktigt goa koppar kaffe med gänget...

Sitter nu och sneglar lite lätt på X-boxen... kanske ska avsluta kvällen med nåt gött lir, blir nog så!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

1 kommentar:

  1. Spännande med resultatet av webben. Det ser jag fram emot. Vet själv vilket jäkla jobb det är, då jag alldeles nyligen blev klar med teaterns (som jag arbetar på) webbplats. Men arbetet flöt på rätt smidigt ändå tack vare vår duktiga webbyrå.

    SvaraRadera