fbadd

onsdag 10 november 2010

Coffee n' DVD's...

Gjorde samma misstag idag och köpte mig en kopp blask för dyra pengar... Vad gör man inte för att få äran att sitta i ett dragit hörn å lyssna på pressbyråns just nu mindre talangfulla kunder...

Ser att Valhalla rising har nått DVD-hyllan men minns inte vad fan folk tyckte om den... Var den bra? Har inte lust att tillbringa två timmar med en gammal dansk i Tre solar miljö...
En annan rulle i hyllan som fångar min uppmärksamhet är Devil's Tomb med Ron Pearlman och självaste HENRY ROLLINS i rollistan (snubben som blev mobbad i skolan och tränade upp sig till en extrembiff för att sedan söka upp sina plågoandar och spöa skiten ur dom). Ser hård ut!

Hoppas på att resten av EP:n ska vara färdigmixad idag och att någon av kamerorna från giget i onsdags har fångat upp ett lyssningsbart ljud då den jävla diktafonen tydligen ballade ur totalt...

Later

/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

7 kommentarer:

  1. Sv:
    Ja, du måste se den! :D

    Valhalla rising vill jag med se. Men det är inte hela världen om den inte är superbra, jag kan stå ut med att se på Mikkelsen. ;)

    SvaraRadera
  2. coffe coffe.. mmm!
    sv: ja helskön!

    SvaraRadera
  3. Alltid öppen, jag delar ju med mig alla smaskiga detaljer :P

    Men kaffe på Pressbyrån? Det är ju riktigt crappy.
    Eller ja, mer eller mindre allt färdigt kaffe på sånna ställen är crap.

    SvaraRadera
  4. sv:
    Varför är Hans-Erik Dyvik Husby sellout då menar du?

    SvaraRadera
  5. Sv: haha, ja! en bad clothes-day som fan! Det var skönt att få komma hem och hoppa i mysbrallorna. De behöver inte sitta fint ;)

    SvaraRadera
  6. sv:
    Har som sagt ingen anning me ndu får gärna avslöja så klart!

    SvaraRadera
  7. sv:
    Va som fan har missat totalt samt allt runt om men hon "Radiogirl" verkar ha koll.

    Hur som helst kvarstår det att jag ska se filmen och jag kommer nog gilla Hnak´s tolkning av denna ikon bland ikoner.

    SvaraRadera