fbadd

lördag 27 november 2010

Classic Rock...

 Efter ett tips från den här rockande kocken så gick jag och köpte senaste Classic Rock!
 För 89:- fick man tidningen, nästa års kalender fylld med rockiga recept från artister som Sepultura, Accept, Thin Lizzy och även Cheap Tricks senaste fullängdare följde med... Vilket klipp!
 Tidningen innehåller massor med skön läsning som borde falla alla i smaken, själv gläds jag lite extra utav Pantera och Faith no More intervjuerna...
Slängde förstås på Cheap Trick i bilen på väg hem å dom gamla gubbarna håller fortfarande!

Ingen fest i luften idag så det blir filmkväll med nachos istället...

Stay cool!
Peace/Fred

6 kommentarer:

  1. Ahh, får nog inhandla ett nummer då.

    SvaraRadera
  2. Haha, fan vad skön du är! (din kommentar)

    SvaraRadera
  3. sv:
    hehe, inget att skämmas över att man har en liten punkare i sig, det är fan metal!

    SvaraRadera
  4. Den måste jag ju köpa!!! :-)

    sv:
    Jag tackar å svärmormors vägnar. ;-)
    Ja, 90 år är imponerande och att ha sina vänner i 80 år är lika imponerande.

    SvaraRadera
  5. "inget att skämmas över att man har en liten punkare i sig,"

    Hjälp? 8)

    SvaraRadera
  6. Var glad att du skippade festen. För här sitter jag, bakis som fan. Usch...haha!

    SvaraRadera