fbadd

måndag 15 november 2010

Back to reality...

Mornin' Folks!

Vaknade just upp i verkligheten och slängde i mig en snabb kopp kaffe...
Om en liten stund sitter jag i bilen på väg mot Skara för en redovisning och förhoppningsvis även ett rep eller nåt annat nyttigt...
Idag är även dagen då det är dags att krypa till korset och erkänna att det kanske ändå var ett förhastat beslut att säga upp gymkortet för nåt år sen... Minns fortfarande den granskande blicken hos jätten bakom disken då jag avslutade kontot... Ja ja, det kan sannerligen inte skutas upp längre...

Dagens låt är en skön dänga från Devin Townsend som borde göra eran morgon... Det är en riktigt nice starter...



Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

13 kommentarer:

  1. Den gjorde min morgon iaf! Och du...lycka till med gymkort o hela baletten!

    SvaraRadera
  2. gud vad trist, hade fan inte klarat mig utan en harrys! du får ta och flytta till sthlm? eller trivs du i alingås?

    jaaaa ska bli sjuuukt gött att få dra iväg och backpacka lite :D

    bra låt btw, inte lyssnat på dom tidigare.. måste börja!

    SvaraRadera
  3. psst la till dig som en länk i min blogg, hoppas de e ok? ;D

    SvaraRadera
  4. Här klias inget, jag håller ut och smörjer in istället. Dumt att förstöra något som både tagit tid och minskat denna månadens ekonomi rätt rejält.

    SvaraRadera
  5. Jag ska berätta för dej hur jag gör för att vara så fab....jag snusar som en karl, dricker bärs och skiter med öppen dörr. Det är det som formar en riktig kvinna! ;)

    SvaraRadera
  6. tack Mr Fred=)

    har avverkat en timmes afrikansk dans nu och så sörplar jag tomatsoppa..känner mig ju som nyttigheten själv..haha

    SvaraRadera
  7. Jag håller med! Dom borde köra på en comeback

    SvaraRadera
  8. Det är rätt! In i gymmet med dig! ;D

    SvaraRadera
  9. Devin Townsend \m/ \m/

    Fast jag gillar ännu SYL mer!

    SvaraRadera
  10. Hahah, bra där. Man skulle kunna tro det, men nej. Vi bytte krog efter halva kvällens gång!

    Jaaa. har du några planer på att besöka någon festival i sommar? och vilken?

    SvaraRadera
  11. sv: ja det blir man verkligen! själv sitter jag i stolen om en vecka redan, eler ligger på en bänk rättare sagt! :D

    SvaraRadera
  12. Tja! tänkte fråga dig (om du är ett Mötley fan) ifall du vet om de kommer till sverige igen sommaren 2011? :)

    SvaraRadera
  13. Jag tror fan att man får ta och göra det är less på all skitmusik som spelar på uteställena :P

    SvaraRadera