fbadd

onsdag 10 november 2010

Back n' fourth...

3:e dagen i rad som det bär av mot Skara.
Ska försöka att inte fastna i pressbyråfällan idag igen men minnet är så kort och det lilla privata bordet är så lockande jämfört med att trängas bland alla jävla galningar i vänthallen...
Imorgon är det första lediga dagen på mycket länge och tanken är att avnjuta den med glögg å bärs, mer om det då...
Ska ta och finputsa CD-konvolutet och skivdesignen under dagen, titta förbi och säg vad ni tycker... Uppskattar ärlighet!

See Y'all later

Peace/Fred


And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

7 kommentarer:

  1. sv: hehe ja e inte sjuk, hehe skrev att jag var sjuk nät bilden togs, heheh :P men ja e nog alltid lite sjuk.... i huvet :P ahah neee!

    SvaraRadera
  2. Den är absolut att rekommendera :)

    SvaraRadera
  3. Att fira in helgen med öl och glögg, det är väl det bästa av allt det!

    Svar; Jag ska göra om min piercing i naveln. Och så ska jag väl sätta i en till i läppen är det tänkt:)

    SvaraRadera
  4. Nice o ta det chill. ;)
    Sv: Du kan få köpa mitt. Har aldrig använt det. Köpte nämligen spelet och upptäckte sen att mitt psp var chippat, så jag behöver inte spelet.

    SvaraRadera
  5. Glögg är fusk innan december ju!! Fusk fusk fusk. Iofs hatar jag glögg så okej då. Hade det däremot varit julpynt eller pepparkakor hade jag blivit rasande ;)

    SvaraRadera
  6. blir man inbjuden på glöggkväll ?=)=)

    SvaraRadera
  7. En vacker dag din jävel sitter jag vid det där privata bordet och väntar på dig. Då har jag dessutom druckit upp allt kaffe på hela pressbyrån. Va, vad säger du nu då? Nu är du inte så kaxig längre...
    Må din lediga morgondag vara fylld av skam och syndaflodsliknande diarré.

    SvaraRadera